woensdag 18 maart 2020

Lente...


Een soort stilte
En toch ook net of er storm op komst is...


Mijn vrije dagen thuis 
Geen koffie uitjes,
visites


Het daagje Haarlem is achteraf gezien
op de valreep nog gemaakt...


Zeg ik altijd dat ik
me nooit vervelen zal...


Dit is toch heel anders...



Voor iedereen pas op de plaats...


Iets waar ik net weer een beetje
mijn weg in 
aan het vinden was...

Nu ziet alles er voor allemaal
(even..??)
stil gezet uit...



Sterkte gewenst
In allerlei situaties...

Simone

Ik had een paar vrije dagen na mijn werkweekend...
Morgen weer dienst...
Vertrouwen in elkaar...
Bang om iemand te besmetten of besmet te worden 
Steeds handen wassen...afstand houden waar mogelijk...
Verder blijven wij mensen...
onder elkaar
Sterk en toch zo kwetsbaar
Ieder op zijn of haar eigen manier...
op zoveel gebieden...
Lijkt nu nog duidelijker...

5 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Het thuis moeten blijven is zeker niet leuk terwijl we normaal denken kon ik maar even thuis blijven een paar dagen. Met zijn allen maar het beste ervan maken. Ik geniet van jouw blogjes in de vroege ochtend, de geweldige kleuren en daarna moet ik naar mijn werk in de zorg.

Quilting Moesje zei

Werkze! Coby
Ik heb late dienst vandaag ;0)

Tilly zei

Heel veel succes en voorzichtig maar.
Groetjes Tilly

Guusje, zei

Je laat weer veel moois zien. Veel sterkte ik heb diep respect voor iedereen die er nu opuit moet. Ik blijf thuis want ik zitvinde risicogroep.

Quilting Moesje zei

Sterkte ook !
Hopelijk kun je je uitleven met je lapjes en andere dingen⚘🧶🥮💙🧘‍♀️🤛

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...