zaterdag 21 maart 2020

Een hartje per dag...


Een lief initiatief  van
@Created by Mascha


Mijn eerste hartje maakte ik vandaag...
Als ik hartjes vanaf dag een wil maken sinds dit virus ...
Dan komen er nog een aantal of 20 bij...
Veels te lang al...
Maar waarschijnlijk zullen er nog
...volgen


Ook al heb ik heus wel veel
UfO's
Deze hartjes zijn een bijzonder symbool



meer en anders denkend aan elkaar ...

Hartverwarmend
helpt ieder beetje...

Zo zie ik woorden van steun gemaakt met stoepkrijt ...



 voor de bewoners die geen bezoek meer kunnen ontvangen en niet naar buiten kunnen...

Een hart voor elkaar ❤

Simone






3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi initiatief ,heerlijk om je hartjes te zien dat geeft de burger weer moed.
Ben begonnen met sterretjes ,een beetje hoop op betere tijden voor
ons allemaal,en zeker voor de harde werkers die nu wel heel erg zwaar belast worden!👍👍👍👍.

Groetjes Femke.

Quilting Moesje zei

Sterretjes die zijn ook zeker een lichtpuntje🤩

Tilly zei

Lieve hartjes, hoop dat je er niet zoveel hoef te maken.
fijne zondag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...