maandag 3 februari 2020

Quilt Sampler uit 2011/2012




Deze foto van mijn opgevouwen sampler quilt,
mijn eerste quilt ;o)
En daarop de winterse hexjes top,
die nog niet af is dus ;o)
Deze foto kon je al vanochtend op Instagram hier (klik) zien ;o)

Later vond ik deze foto's in mijn blogarchief !
zou er dit jaar/deze maand(en) ook nog iets ijzigs en wits komen ??
 deze is in februari 2012 gemaakt !
ijs en sneeuw ...:o)
De molen waar mijn tante bij woont. 
Zij is het jongere zusje van mijn in 2000 overleden moeder...



Deze sampler quilt maakte ik ongeveer af in 2011
nog in ons vorige huis.


Waar blijft de tijd...


Ik  maakte ook een Jeanneke's huisje van lapjes uit de sampler ;o)
vandaag dus toch nog een blogje...

Groetjes,
Simone


8 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Wat een prachtige quilt laat je zien.
Zo fijn he onze hobby.
Mooi die foto's bij de molen zeg..........liefs.Conny

Quilting Moesje zei

Dank je Conny :0)
Lapjes blijven zo leuk !

Coby Breitner zei

Prachtige foto's van de quilts en ik hoop echt dat het nog flink gaat vriezen en van mij mag het ook nog gaan sneeuwen. Ik ben er gek op die knerpende sneeuw onder je voeten. Gelukkig ga ik nog op wintersport maar hier in Nederland zou het goed ook zijn voor het ongedierte. Kom maar op wij quilten binnen wel verder toch!

Quilting Moesje zei

Heerlijk dat je nog naar de sneeuw gaat inderdaad :0))
En binnen zou het ook extra gezellig zijn als het t buiten wit is 🤗

Floor zei

Tja... de tijd vliegt, maar waar naar toe?
Altijd mooi om affe quilts in de sneeuw te fotograferen, maar of dat dit jaar nog komt?
Ook mooi in een veld met boterbloemen, en die komen zeker nog wel :-)

Ineke zei

Prachtige sampler! Ik hoop dat de hexjes-quilt ook nog eens af komt??? Voor mij hoeft er geen sneeuw te komen, maar wel even flink vriezen vind ik niet erg! ;-)

Quilting Moesje zei

De hexjes quilt wil ik zeker afmaken:0))

Guusje, zei

Mooie sampler en erg mooie foto's. De winterse hexjes liggen hier ook nog te wachten eerst de huisjes doorspitten en dan ga ik ook daar weer verder mee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...