vrijdag 14 februari 2020

Lief ...blauw voor Valentijsdag :o))


Een ochtend in de thuiszorg
en dan alweer naar huis ...




en dan een knuffel krijgen ( waarbij eerst gevraagd werd of dat mocht :o))
alleen omdat ik iets geregeld had ...


dat is toch ... lief

De rode en ook deze blauwe Vingerhoedjes doe ik er steeds één voor één aan zetten,
dan weer een rij bovenaan
dan weer eens een zijkant ...


maar ook bij de rode maakte ik onlangs toch maar eens eerst een sliert...
hoewel ik de lapjes wel boven of naast degene eerst 
pas waar die moet gaan komen ...

zo kwamen de lapjes voor de nine-patch blokjes 
ook
bij de blauwe Vingerhoedjes terecht ;o)




Veel liefs op Valentijnsdag nog gewenst !


hier wat lieve lapjes harten...


foto's uit mijn archief ;o)


van soms al bijna tien jaar geleden :o))


 x Simone




2 opmerkingen:

Floor zei

Ziet er zo leuk uit al die kleine vingerhoedjes bij elkaar!

Ineke zei

Wat leuk om in blauw en in rood je vingerhoedjes-quilt te maken.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...