zaterdag 8 februari 2020

Daagje samen met DH :o)



DH had een daagje vrij kunnen nemen :o)
en als je langs Quiltwinkels
gaat 


kom je gelijk langs plaatsten en plekjes waar je anders niet zomaar zou komen ;o)

We hadden nog een half uurtje voor
de winkel ging sluiten.


Niet lang deze mooie Dear Jane Quilt kunnen bewonderen helaas...


zo leuk ook
omdat ik ook de kleuren zoveel mogelijk zoals de originele 
ga maken ...


Deze van Marjolein ook :o))
Zo doorgequilt lijken de blokken nog kleiner
en zo mooi en netjes gedaan !



De zacht roze grote ruit zocht ik al een tijdje :o))
blij dus met mijn nieuwe lapjesbuit !
We konden nog wel naar de
tentoonstelling van Quilts van Hanneke van Vlijtig Liesje 
en borduurwerken van haar moeder :o))

Lief ! het kleine gebreide sokjes blok :o))

in de wandelgangen van 
het mooie en gezellig uitziende Zorgcentrum !





wat een vrolijke quilts !!!



Eigenlijk kun je beter zelf gaan kijken ...

tot 14 april blijven ze nog gezellig 'hangen' :o))

Daarna doorgereden naar Quiltstudio 't Gooi :o))


nu ik met bekers bezig ben 
valt de quilt met servies extra op :o))

Wat ik al in mijn mandje heb ??


deze :o)
en dan vind ik toch mooie
Minnick & Simpson lapjes
die weer zo leuk bij de andere series passen :o))


thuis moest er
voor bij de wijk in aanbouw



gelijk een nieuw huisje
met de nieuwe lapjes gepuzzeld worden *U*...



maar eigenlijk zijn ze
voor de Winterse hexjes,
en de nine-patches 
en ...

O...
ik heb ook nog leuke lapjes voor de bekers :o))

Fijn weekend !
Simone


*Ben je nu wel blij met de extra nog te weinig tijd 
Simone !!??...















5 opmerkingen:

Quiltlia zei

Wat een gezellige uitstapjes en heeeeele leuke lapjes.Best fijn he wat extra vrije tijd.Groetjes Lia

Floor zei

Een quilter heeft altijd te weinig tijd! :-)
Maar je hebt prachtige stofjes gekocht dus kan weer lekker vooruit met je leuke quilts.
Die Jane die daar hangt is inderdaad een plaatje.

Anoniem zei

Quiltstudio het Gooi een heerlijke winkel , ook leuk bij Vlijtig liesje maar die is zo beperkt open jammer genoeg .

Gr Femke.

Ineke zei

Oh heerlijk, wat een geweldige buit!!!
Altijd leuk om naar de quiltwinkel 't Gooi te gaan!!!

Merian zei

Dat was een heerlijk dagje!
groetjes Merian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...