woensdag 31 juli 2019

Verrassing en mandjes-mand :o)

Quiltvriendinnetje zomaar onverwachts op visite
 zonder eigen quiltwerkje bij zich ?
kan dat ?



Zo leuk toen ze zei;
'kies maar één van jou werkjes om aan te werken ... '

Oeps...welke zal ik kiezen ...

Opeens dacht ik aan mijn mandjes...
waar er al een jaar geen eentje meer bij is gekomen...




maar die ik toch eens ... 
zó leuk vond om te maken ...

Heerlijk nog in het zonnetje onder het zonnescherm
gisterenmiddag samen buiten aan de tuintafel,

Werd de mand met mandjes omgekiept...
en door haar gesorteerd :o))



en toen wilde ik ze ook 
maar al te graag samen
met steekjes aan elkaar vast zetten ! 


Ik popel nu om er meer te maken :o))

Dank je wel !

Liefs,
Simone

7 opmerkingen:

Floor zei

Leuk dat je er nu weer zin in hebt! Kan zomaar gebeuren als je door iemand geactiveerd wordt.

Ineke zei

Zie, zo komt het toch eens af, lief van je vriendin om er aan te beginnen voor jou!

Merian zei

altijd gezellig zo onverwachts quilt visite. veel te mooi om te laten liggen!

Conny's-blog zei

Zo dat is leuk en jij nu weer zin er mee door te gaan..........liefs.Conny

Quilting Moesje zei

Bedankt voor jullie reaktie's
Fijn weekend ook Floor,Ineke,Merian en Conny :0)
❤Simone

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

I just love your baskets. I am making baskets too and keeping them browns and yellows. After seeing yours, I think I should add more colours. Thanks for the inspiration!

Quilting Moesje zei

I'm looping forward to your baskets too :0)
Can I see theme on your blog ?
Thanks for your comment:0))
Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...