woensdag 17 juli 2019

Pine-apple :o)

Ik ben er nog hoor ;o)

Vanmiddag mijn naaimachine  maar weer eens tevoorschijn gehaald...


al mijn patchwork doe ik met de hand (o)


maar deze blokken zijn toch wel fijner met de machine ;o)


Het eerste blok had ik nog met de hand gedaan ...
'te-eigen-wijs- om -gelijk-de -goede-tip'
'waarom doe je ze niet met de naaimachine ?
 veel sneller en makkelijker' !
uit te proberen :o))


Ja, ik ben 'om' :o)

Ps: Alleen deze grote blokken dan hè ;o)

Groetjes,
Simone

Zes weken geen school...maar dat is bij mij
'nog aan het ... eh...landen '
dit helpt wel :o)

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Gelukkig weer een gezellig blogje, lijkt mij heel lastig op met de naaimachine de blokken aan elkaar te zetten.
Knap .

Groetjes Femke.

Ineke zei

Inderdaad, zo is het een keer makkelijk om de blokken te naaien!

thea zei

Dat zal lekker zijn, geen school! Mooie werkstukken maak je toch steeds.

Quilting Moesje zei

Leuk om te zien dat jullie (nog steeds) gezellig langskomen !
Femke, Ineke en Thea :o))

Liefs,
Simone

Anoniem zei

Dat blijf ik ook doen, ik zie iedere keer zulke leuke dingen bij je.

Gr Femke.

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Met die kleine blokjes vraag ik me soms af wat sneller is, naaimachine of met de hand?

Quilting Moesje zei

Bij de kleintjes vind ik t ook leuker om ze een voor een uit een 'mandje' voor getekende/gestempelde en geknipte lapjes te zoeken en aan elkaar te zetten.met de hand !🖐🧵❤
Met de machine zie ik dat er lange repen stof en dan aan elkaar met de machine en gesneden aan eljaar gezet wordt.
Dan zou ik het niet leuk meer vinden denk ik 🤔

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...