woensdag 24 juli 2019

"Stand van zaken '...Vingerhoedjes :o)

Met de warmte wil ik wel van alles ...



Net als Bear die steeds even buiten probeert ...
maar dan snel toch weer binnenkomt ;o)

Zo werd ik ineens weer benieuwd hoe het er met de vingerhoedjes
aan toe is ...

Tellen met deze warmte ??
Ja hoor...
dat ging wel (o)



het goede nieuws is ...

ER MOGEN ER NOG MEER BIJ :o)))

Vind je dat zo leuk dan ?

Hoe meer hoe leuker !
Dan kunnen lapjes die ik nog maar pas heb er ook nog bij ;o)
snap je :o)

En voor diegene die zich afvragen hoe ik de pine-apple 
maak op de naaimachne ?


hier wat 'plaatjes :o)


 De stand van de Vingerhoedjes ?

Ik ga even oplezen :

81 bij 57 ...
betekend nog zeker een rij of 10 te gaan boven en aan de zijkanten ...


hier nog wat foto's uit het 
blogarchief...


hier was het vast heel wat koeler ;o)



en ons nog kleine Beartje  :o)


Groetjes,
Simone



10 opmerkingen:

Ineke zei

Mooi zeg, die Pine-apple blokken, ik hou ervan, lekker makkelijk even grote blokken maken op de naaimachine. En de vingerhoedjes, wow, wat een grote wordt dit zeg. Succes en een poot voor Bear

Quilting Moesje zei

Dank je Ineke :o)

Anoniem zei

Wat leuk om te zien hoe je de Pine Apple op de machine maakt,echt knap. Je vingerhoedjes zijn enig.
Arme beer het is voor hondjes ook niet te doen deze dagen,mijn hondje heeft een koelvest aan en dan maar gauw een plasje doen en dan snel naar huis tillen .
Hoop dat deze warmte gauw voorbij is ,slecht voor mens en vooral voor de dieren.
Fijn avond Femke.

Quilting Moesje zei

Zeker...Ik werk op een pg-verpleegafdeling...daar merk je het ook ondanks de klimaatbeheersing aan de bewoners...
Bedankt voor je lieve reactie :0)

Ps.de Pineapple is op zich niet zo moeilijk ;0) Ik deed kleinere eerst op de hand. Maar al doende gaat t steeds handiger deze grote versie:0)

Floor zei

Nou... Bear heeft al heel wat vingerhoedjes voorbij zien komen!

Quilting Moesje zei

Hij volgt me op de voet:0))

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Ik zit hier in Griekenland de hele zomer meer binnen dan buiten! boodschappen en buitenwerkjes doe ik voor 11 uur 's ochtends. Na 8 uur 's avonds weer naar buiten om de tuin water te geven. Goed hitte rooster!

Quilting Moesje zei

Jammer eigenlijk hè...dan zijn de zomers...te mooi..
Hopelijk kun je overal s avonds dan wel buiten zitten nog ? 🌞🍹🏖

frameless mind zei

Wat is je vingerhoedjes top al groot. Maar nog niet groot genoeg dus -:)
Gelukkig heb je nog nieuwe lapjes die erbij mogen. Spannend om ook die verwerkt te zien!
Een rood/witte quilt daar droom ik ook nog van. Jij hebt er een prachtig patroon voor uitgekozen!!
Groetjes, Liliane

Quilting Moesje zei

Dank je Liliane,
Mijn DH...vind pine apple quilts t mooiste vandaar de keuze:0)
Ben eerder aan n rood met groene scrap pine apple bezig geweest ...maar dat werd m (voor mij dan ;0) niet.
Dit is dus de herkansing voor DH :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...