vrijdag 9 augustus 2019

Blijdorp en (blije) mandjes :o)_

De mandjes willen zo graag
gezellig meer mandjes erbij :0))


dat ik ze daardoor 
ook blij...
blijf maken :o)


Vorige week een dagje Blijdorp
cadeau gekregen van mijn neefje en mijn zusje :0)


Ik vind de waterlelies in de vlindertuin
ook net mandjes :0)


Maar ik snap dat ze eerder
grote schotels
genoemd worden ;0)



En dit beertje


lijkt hoog in de boom net zo lekker te slapen als
mijn Bear in zijn mand :o)


Nog even dan is mijn 
lapjes 'tijd' zoals nu weer voorbij...


Na het (werk)weekend 
drie weekjes helemaal vakantie
en dan begint het volgende 
opleidingsjaar...

Dan kan ik er weer (helemaal) tegen (aan) ;o) !

Groetjes,
Simone





6 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie mandjes heb je weer gemaakt, heerlijk de dierentuin echt een belevenis.
Fijne vakantie en veel succes in je nieuwe opleidings jaar .

Gr Femke.

Quilting Moesje zei

Dank je Femke:0))

Conny's-blog zei

Wat worden je mandjes prachtig zeg........liefs.Conny

Guusje, zei

Wat leuken fijn Dat je weer even tijd had voor je hobby. Wat zijn eilandjes toch leuk, als ik mijn Jane ooit af heb zal ik die ook weer eens opzoeken. En je vingerhoedjes ook zo leuk net als de log cabin blokken. Veel succes met je studie.

Ineke zei

Wat een prachtige mandjes. Een fijne vakantie toegewenst!

Quilting Moesje zei

Bedankt Conny, Guusje, en Ineke :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...