zaterdag 11 mei 2019

Fijn weekend !


Een paar foto's...
En een blogje proberen te schrijven op mijn mobiel ...


Leuk om de favoriete bloemen
van mijn schoonmoeder voor haar uit te kiezen..
En ze dan opeens zelf toch ook mooi te vinden!


Deze Anjers per stuk zijn zo groot en zo heel anders als dat ik ze eerder zag.
Net crepe papier :0))
Ik kan er nu nog eventjes (tot moederdag)
van genieten bij het langslopen *U*



Na lange tijd heel gezellig weer een (kleine) bee... gehad :0))



De Tilda 'rose water' fles is afgemaakt
Die heeft daar wel even op moeten wachten ...
Maar het is haar nu toch gelukt !

En voor mij ?


Een paar zomerse
'Winterse' hexagon bloemetjes
gemaakt :0))



Fijn zonnig weekend !

Groetjes 
Simone

9 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Gezellige plaatjes en knap op je mobiel gedaan.
Fijne zondag

Floor zei

Zo kan het gaan hè.... eerst vind je bloemen lelijk en opeens zie je het anders.
Je schoonmoeder zal vast blij geweest zijn met de mooie bloemen.
Je bent nog lekker bezig met de zomer/winter hexjes.
Bedankt voor je reactie op mijn blog.

Ineke zei

Mooi bosje bloemen, ik geniet er ook zo van. De Winterse hexjes zijn prachtig qua kleur. Fijne avond!

رامز المثاليه zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Guusje, zei

Wat een mooie bloemen,de kleuren zijn zo lief bij elkaar. En wat een mooi stuk heb je bij de Winterse hexjes kunnen maken.

Merian zei

Wat word je Winterhexjes Mooi.

groetjes Merian

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Bloemen zijn eigenlijk altijd mooi. Lekker werken aan de hexies, mooi hoor!

Anoniem zei

Mis de gezellige verhaaltjes.

Gr Femke.

Quilting Moesje zei

O ... dat is lief Femke ...
Lees nu pas je reactie :o))
x Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...