donderdag 1 december 2011

Donderdag 's

De beginners cursus (Amerikaans patchwork en quilten) waar ik naar toe ben gegaan was voor de zomervakantie afgelopen.
Het bleek te gaan om drie beginners waaronder ik en Dora...
De anderen van het groepje bleken er vaak al zo'n tien jaar bij elkaar te komen.
Ik vond het zeker gezellig en leerzaam ... maar besloot om verder thuis aan de gang te gaan en niet voor een ander seizoen in te schrijven.
Vanaf het begin zaten Dora en ik naast elkaar ... en nu hebben we samen al heel wat
quiltervaringen beleeft !  Allebei voor het eerst gaan quilten en daarvoor kenden we elkaar niet !
Als we elkaar zien...vliegt de tijd ...`en hebben we toch nog zomaar een paar steekjes gedaan....

Ongeveer om de week komen we nu omstebeurt bij elkaar .


Zij is ook erg enthousiast geworden en zij maakt een vrolijke beddensprei voor haar kleindochter...
Dora heeft geen weblog en vind het wel leuk als ik wat van haar werk laat zien.
Heel andere stofjes als waar ik mee bezig ben. Erg leuk om met elkaar zo te delen!
Hier de eerste 2 blokken van haar quilt in wording ...


Deze eerste blokken hadden we ook in onze beginnersquilt (met heel andere stofjes).
Nu komen er nog een hoop blokken bij, speciaal voor een beddensprei voor haar kleindochter,
met stofjes (in de sfeer) van PIP.
Leuk hoor...!!

Groetjes,
Simone

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...