vrijdag 9 december 2011

Toeval .... of


Pfffff .... enne .... glimlach

Na meerdere ... grappige/lieve/toevallige

BLOG momenten .... wil ik het dan toch wel met jullie delen ...

Eerst maar over de Pfffff ....
Zucht ... : (

Ik durf het bijna niet te schrijven ...
maar ik had toch gisteren echt een BAALdag ...

Doordat ik een week vrij ben dacht ik nl veel tijd ...
te hebben ... (O)
maar die tijd vliegt nog harder als anders ... ?  :(((

Ik wilde de kerstboom
 met spulletjes (spullen)
&
gezellig maken en neerzetten ...

Zelfs dit lieve porseleinen popje
toverde geen glimlach ...

 

Erg he ...
 Niets ging zoals ik wilde ...

Enne ... o nee toch ... ik had nog geen steekje
aan een quiltwerkje gedaan ...

Oeps ... dat is dus het probleem (pje) ...
Toen  eindelijk  t kwartje  steekje
was  gevallen  ...

Zag ik ...
                                        *  Lieve, leuke reaktie 's
onder mn berichtje

* En via ander logje
 kwam ik bij ...
haar (klik)  ... !  over
dat het buiten stormt...
Ik zat ook lekker binnen
 eindelijk wat steekjes te prikken ....
en het leek verder mijn verhaal ...
Toen kon ` t niet meer stuk ... haha  : )


                                                ( p.s   Deze foto is van vorig weekend ...)

                                              want ... zoals je kon / kunt lezen bij haar (klik)
                                       ...     bekeek  ook mijn ... (O)
                                         DH iets anders ... (LOL)

Ja ja  ... vandaag  geen  : ) baaldag meer ...
En net las ik ook nog zoiets bij haar (klik)
Nu ik toch bezig ben herinner ik me dat zij (klik)
het beter heeft aangepakt ... (O)

                                         Groetjes,

                                         Simone  ; )




1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk hé, dat de mannen even iets anders deden. Ik zit trouwens vaker 's avonds blogjes te lezen en ondertussen met de naald bezig. Soms helemaal opgaan in het quilten en dan even mijn hoofd omhoog kijkend. O ja, ik was aan het lezen.
Goed dat je baaldag weer over is. ;-) Ik heb vandaag nog geen steek gezet. Ik heb het vandaag veel te druk gehad met onverwachte dingen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...