dinsdag 6 december 2011

Dank u Sinterklaasje...




                                   
                                                                           
                                                            Vol verwachting ...
                                                        Klopten hun (O)) <3 <3
                                       Jongste DS had gisterenmiddag al een
                                     " heerlijk middagje" ...  samen met zijn
                                                   broers , nichtje en neefjes !
                                            Bij  oom "T" en tante "L" thuis ! 


s  'Avonds was het thuis ook voor ons feest ...
Zelf ben ik erg blij ...  met mn nieuwe Quiltmania  ...
enne ... 3 bladen van Quilt& Zo ...
daar stond oa  (heee...Sinterklaas ?!?)

de ...  klosjes quilt

van:  Supergoof  (klik) in afgebeeld ...
... geshowd ...  door Bregje ... !!!




                                                                          
...........................

Enne ... ik heb ook altijd ...
een groot zwak... (O) ))
voor
eh... Koekmannetje (s)...
Het verhaal van het koekmannetje vond ik
toen ik klein was...
 al helemaal geweldig ...
zag  het helemaal voor me...
hoe koekmannetje eigenwijs ...
 de oven uitliep ...

 (helaas) ...
 loopt het verhaal eigenlijk
 helemaal niet goed af.... (bah..)

 Kwam ik jaren later achter...(àch)
 haha...
Ik denk dat ik gewoon ...
over de laatste woorden heen las,
 of het bij laatste gedeelte  ...
"Oost Indisch ... doof "  werd...


nou deze kunnen lekker blijven lachen...
hihi.. (o)


Fijne dag !
Simone

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...