woensdag 30 november 2011

Zwart ... Wit ... Zwart ... Wit ...

Probeer t even ZWART OP WIT te zetten hoor....
Ehm...verzin dit ter plekke hoor... maar 't klopt wel hoor ...(O)))

Wil namelijk heel graag een zwart witte  huisjesquilt....!!!

Je weet wel van het lieve kleine huisjes project voor 2012...zie rechtsboven mn blog of hier (klik)...

Alleen dwalen mijn gedachten weer snel af naar bijvoorbeeld lieve blauwe (met witte) huisjes of toch mooie scrappy gekleurde huisjes...
Neehee... gewoon bij mn eerste plan blijven ....
Heeee ik heb wel wat hulp beeldmateriaal....
ik word er blij van.... en toch zitten er geen kleurtjes in...

Als je zin hebt mag je mee kijken hoor....
'K  Zet de koffie alvast aan hoor....
(Krijg bij "jullie"....(O)))) ook vaak zo'n lekker bakkie...) oh eh ...  thee heb ik ook hoor !).



Deze lieve grachtenpandjes zie ik iedere dag in de keuken....
vandaar... dus de wens voor een zwart witte huisjesquilt....
ZWART WIT dus....(O))
Misschien helpt het mij... maar deze huizen zijn extra lief omdat ze van mijn vader zijn geweest en ook bij (mijn opa en oma) zijn ouders eerst hadden gestaan...
Eigenlijk ben ik sindsdien zwart witte spulletjes nog mooier gaan vinden...


 He lekker... de koffie ...(en thee) is klaar hoor... Koekje erbij... neee... vrijdag dan is er gebak.... dan is middelste DS jarig... nog eventjes wachten dan maar....)


Herinnering aan leuke (voor't eerst !!!!) kampeerweekend in de tent in Cadzand.
Dit was met Pinksteren dit jaar.... zodat we wisten waar we van de zomer aan begonnen....
Ik zeg en zei  vaak... zeg nooit nooit...
Allebei ...  DH en ik ...nog nooit eerder gekampeerd...    Mijn grote wens... ja èècht...
was uitgekomen....(O)).... toen ik de eerste nacht onder het tentdoek de wind door de hoge bomen hoorde ruisen......  mmmmmm.  Het was een kleine boerencamping.... de jongens hadden het er geweldig...
En echt waar... van de zomer is het ook goed gegaan....
Maar eh.... ik dwaal heeelemaaaaal af...

ZWART  WIT was het toch hè.....


Nog èen dan...


Oeps....daar ligt iets gekleurds...
Fijn vanavond (?) ... het laatste (Nederlandse) deel lezen... de vorige vier had ik in èèn ruk uitgelezen... had geluk dat ze gewoon bij ons in de bieb stonden...

Nou... eh ik denk dat het wel geholpen heeft hoor...
Zwart wit met wat beige, bruine tinten ...ja toch....
Houden jullie mij daar aan..... oh heb je wel wat beters te doen hahahaha...


Groetjes,
Simone

Ps,

Zwart wit...bruine tinten... dat lijkt Babbel wel...
 Als t nu niet lukt...


2 opmerkingen:

Annemieke zei

Nou dat zal vast heel mooi zijn.... maar eh... eh... mag ik even nieuwsgierig zijn... welk boek ben je aan het lezen? Ik herken de cover niet....

Quilting Moesje zei

Haha, sorry hoor...
Het boek is van Jennifer Chiaverini, dit is het vijfde deel: Het geheim van de quilters...
Groetjes,
Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...