dinsdag 27 februari 2024

Mini quiltje

 Nog een even vergeten quilttopje tevoorschijn getoverd :0)

Er hoefden alleen nog wat doorquiltsteekjes gemaakt te worden...


nu het biesje nog met de hand omslaan en met onzichtbare steekjes aan de achterkant vastzetten ...





Het gestreepte achterkant lapje uit ern serie van French General vond ik gelijk een lieve toen ik hem in de winkel zag liggen :0))


Zo heb ik opeens twee (bijna ;0) vergeten quiltjes weer onder handen :0)

( en dan eh... af ??!)

Groetjes,
Simone

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk .

Gr Femke.

Coby Breitner zei

Poehhh ik loop heel erg achter met blogs lezen. Wat maak jij toch een geweldige dingen, alles in kleur zo leuk. Fantastisch wiegje! Hi hi ook zo leuk ik kom net terug van de wintersport en ik neem altijd mijn jip en janneke mokjes mee voor onderweg een bakkie, wat zie ik meteen dit leuke servies ook bij jou.
Groetjes Coby

Gaming Club zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...