dinsdag 18 april 2023

Eentje voor elke dag van het komende jaar :0)




Een geluksmomentje voor iedere dag...


 Deze wens kreeg ik zo lief op mijn (donderdag 13 april)
drieënvijftigste verjaardag :0)) !




Die ( avonddienst werk-)dag
 kon ik het nog niet vieren ...

En dan ook nog naar Rijswijk geweest op zaterdag ... naar de patchwork en quiltdag(en)...

Gezellig samen  :0)
thuis eerst nog
 lieve lapjes kadootjes :0)
 

Morgen nog (meer)
een geluksmomentje(s)?


En zoals het uitkomt heb ik nog wel plaatjes van de beurs ;0)


Liefs,
Simone
 






4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nog van harte gefeliciteerd ,heerlijk uitje naar de quilt beurs mooie lapjes .

Gr Femke.

Coby Breitner zei

Alsnog gefeliciteerd! Gezelligheid op tafel zie ik.
groet Coby

conny's quilts en creaties zei

Van harte gefeliciteerd

Guusje, zei

Van harte gefeliciteerd. Mooie lieve cadeautjes gekregen.n

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...