woensdag 26 april 2023

Kleine stukjes uit lapjes :0)


 Onverwachts vandaag weer kunnen afspreken :0)

Of ik vrij had en zin om te komen vandaag?
Ja hoor...
ik kom er aan :0))

Wat zal ik meenemen
 als ik geen tijd heb om
 lapjes te verzamelen ...
op deze korte termijn

Mijn huisjesquilt van het 365 dagen project 2012 van Jeanneke...


 in die tijd had ik echt wel iedere dag 
een huisje gemaakt...
of een paar per week om bij te blijven...

Alleen het doorquilten
 lijkt over de jaren heen 
te gaan duren...
Steeds een paar draadjes om dan weer een jaar 
( of zelfs langer *U*...)

te wachten op meer steekjes ...


Ook de kleine 1/2 inch
 ( is 1.25 cm ;0)
vierkantjes 
voor de roos nam ik mee...


Ook een paar 
 vierkantjes heb ik
 tussendoor met 
steekjes 
vastgezet :0)



En dan zelfs ook nog even 
de heel dunne 
kleine breinaaldjes
 voor mijn muizenhuis 
uitgeprobeerd 
samen :0)

Zo vond ik bij de plaatselijke kringloop winkel net op sluitingstijd
Dit ...te lieve!!
kopje :0))



Vrije dagen laten nog op zivh wachten hiervoor...
Maar zo is het ook leuk met het boek van Sam en Julia steeds meer spulletjes herkennen die ik ( al) heb gevonden !
Van en voor het muizenhuis :0)

Groetjes,
Simone

2 opmerkingen:

marga zei

Lieve huisjes kleine lapjes dunnen naaldjes en een klein kopje allemaal zo leuk om te zien.
Kan mij voorstellen dat je daar graag mee bezig bent.
Groeten
Marga

Anoniem zei

Krijg je geen kramp in je vingers met die dunne brei naaldjes ,wat een schattig mini kopje je zou het zo over het hoofd zien.
Fijne Koningsdag .

Gr Femke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...