dinsdag 28 februari 2023

Lapjesdekentje





Nu was het zomaar toch nog even stil hier...


Bij het muizenhuis...Mailegbedje...

O...nee...

ik hoor een...

 'ik-wil-er-eigenlijk-

een-lappenpopje-voormaken'

roepen *U*
 

zomaar...pakte ik een van mijn scraplapjespotten 

en

 vond een paar lieve 'orphan' quiltblokjes

 die ooit bedoeld waren om een quilt te worden...



nu zijn ze zonder na denken gewoon bij elkaar gelegd :0))


de achterkant ging ook op zo' n manier...

Voor mij zelfs een verrassing welke leuke lapjes ik ertussen vond :0))

Zoals het antiekerig beige lapjes met roestige bloemetjes...

zelf ben ik nog

zeg maar...

half in 'de lappenmand'


Liefs,

Simone


Ps.volgend jaar voor Valentijnsdag maak ik de bies om het Kathleen Tracy's Mystery valentijnsquiltje ;0)


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat schattig dat Maileg bedje , zo kom je nog van je kleine restjes af .
Nu nog verder opknappen .



Gr Femke.

marga zei

Wat ziet dat er lief uit. Dat bedje wat er in en op ligt zo luek.
Sterkte.
Groeten
Marga

Tilly zei

Wat een leuke blokken Simone,en beterschap toegewenst.
groetjes Tilly

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...