zaterdag 4 februari 2023

Deel 2 Valentijnsmystery

 ...gisterenavond laat...

(of eigenlijk vandaag)

Kathleen Tracy's valentijnsquilt mystery 2023 deel 2...


 na mijn avonddienst...zag ik deel twee al heel eventjes op mijn schermpje voorbijkomen...

Leuk! 

envelopjes...

zouden er ook nog hartjes of briefjes bijkomen?







...vanmiddag toch eerst wat streepjes achtergrondlapjes

 aangepast...

Ik houd niet van dat precieze...gemaakte...

maar om het nu express ' verkeerd' te doen...

zo voelde het dan toch...


 enne ...

Hoe verzon ik het eigenlijk 

om drie achtergrondjes

te kiezen met een 'richting' erin' ...





ik had dus het zo kunnen laten...

maarre de lapjes zijn al niet zo rustig ...

dit keer...

maar nu bedaren ze wel...

sssttt...


Fijn weekend!

Simone 



Ps. Even stil zijn ... is wel goed geweest ... en dit zal me ook eraan herinneren...

Bedankt ook voor het warme welkom terug hier 🩷


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat leuk om te zien ,en ja niet precies werken maakt de quilt veel spannender !
Heerlijk om weer te genieten van je blogjes !

Gr Femke.

marga zei

Het blijft voor mij spannend wat het gaat worden en hoe het er uit gaat zien.
Groeten.
Marga

Guusje, zei

Wat zijn het leuke blokjes. Ik ga zo ook even in mijn lapjes duiken om er ook een paar te maken. Vind de kleine quiltjes zo leuk.

Quilting Moesje zei

Leuk! Veel plezier ook ermee :0) het verassings element maakt het zo leuk ook ...en het delen met elkaar :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...