woensdag 8 februari 2023

Blauwe hexagon herinneringslapjes :0)

 Ieder blauw lapje één keer 

in deze quilt voor laten komen...



Ben benieuwd of het gaat lukken om op deze manier dan verder te gaan ...


Steeds nieuwe erbij leggen ...die dan weer gelijk leuk, mooi of lief 

in het geheel lijken te passen :0)

Lapjes uit mijn voorraad, 

ook van eerder gekregen scraps voor de blauwe vingerhoedjes

 en

 ook uit nieuwe lapjes van een bezoekje bij (quilt) vriendinnetje

Kan ik zomaar als eerste in een nieuw lapje knippen?

Ja hoor...:0)


Deze blauwe hexagonnen lapjes

 doen me steeds aan de zee denken :0)

En nu ook aan de komende zomer vakantie :0)

... het kampeer plekje waar we alweer ruim vijf jaar geleden voor het laatst geweest zijn met onze tent...aan de Ubay :0))

Voor het eerst waarschijnlijk samen
 (ook de tent op zetten ...)

Ja, Bear gaat natuurlijk ook mee
;0)

Groetjes,
Simone


5 opmerkingen:

Gretchen Weaver zei

This quilt is beautiful, love the hexies!

Floor zei

Zo leuk een quilt in wording met alleen maar blauwe stofjes en allemaal verschillend.
Hoop dat je nog veel blauwtjes hebt zodat ie nog wat kan groeien.

Coby Breitner zei

Goedemorgen, ohhh jullie ook al ......... wij staan op het punt.....
Vandaag inpakken en morgenvroeg vertrek. Voor het eerst in 28 jaar zonder kinderen op vakantie en zonder Lotje. Lotje gaat logeren, jongste net aan zijn stage begonnen, oudste net een nieuwe baan dus jahhhhh
Maar oh wat zal het mij zwaar vallen morgenochtend, ja ik ben een jankebal.
Allen zeggen mam volgend gaan we wel weer mee hoor. Dus hop inpakken maar vandaag en morgen op wintersport en daar word ik dan wel weer heel gelukkig van. De sneeuw de bergen ik zou er kunnen wonen.
Groetjes Coby

Tilly zei

Wat een mooie quilt wordt het,endoet inderdaad aan de zee denken.

marga zei

Leuk hoor al die blauwe lapjes. Zal het je lukken allemaal verschillend? Of heb je nog heel veel nodig?
Groeten
Marga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...