zaterdag 31 december 2022

Oudejaarsavond



 Het blok van januarie gisteren tevoorschijn gehaald...

Van de BOM ...seizoenderlapjes...

Of ' Country au fil des saisons'

patroon uit het blad Quilt country :0)


Het blok januarie is al een eindje op weg...

Zulke leuke lapjes ...


Gisteren het vogeltje met de kerstmuts nog op...


Er zijn nog teveel steekjes nodig om het blok af te hebben...met 

'de beste wensen' 

en

 alles daaromheen...


Maar nu ik toch bezig ben...

met Bear in de mand gezellig naast me...wie weet hoever ik nog kom...


Fijne jaarwisseling gewenst allemaal!


Liefs, 

Simone & Bear



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Bedankt voor je gezellige blogjes het hele jaar ,hoop dat je volgend jaar ook blijft bloggen !
Fijne jaarwisseling ,helaas nee met het beleid in Nederland qua vuurwerk mijn hond is zo bang dat hij ligt te trillen sinds een paar weken en homeopathie helpt weinig ,ik durf geen zwaardere middelen te gebruiken al het niet goed valt kun je niet naar eend.d.a voor hulp !
Sterkte met Bear hoop dat hij niet zo angstig is als mijn boefje .

Groetjes Femke.

Annelies zei

Fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2023 !

Coby Breitner zei

De beste wensen voor 2023, dat het een heel creatief jaar mag zijn!
groetjes Coby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...