maandag 12 december 2022

Home sweet home...

 Eerst dacht ik aan mijn muizenhuis :0)

 maar bijna tegelijk dacht ik ook

aan de kleine... smalle huisjes van Anna Jantina :0)

Dit lieve vingerhoedje vond ik afgelopen zaterdagavond...tijdens een gezellige winteravond in kerstsfeer ... in een huisje omgetoverd tot snuffelmarkt voor het goede doel :0)



Welk huisje favoriet is ?


ze zijn allemaal anders...
leuk !

 en ook weleens wat scheef...



ondertussen neem ik steeds 
een stukje hoor...

van mijn wat later 
nog gekregen chocolade letter 

S

enne nog een stukje...


...
gelukkig maar dat het een kleine letter is *U*



Zie je dat er ook een kersthuisje door mij gebouwd is :0)


Rechts onderin...

met een kransje

 en een sneeuwpop voor het raam...

eh...binnen (0)

De boompjes doen wel erg aan de huisjes denken...ook door hun verschillende

 ( en ook wat dezelfde als de huisjes)

 lapjes :0)


Wat een leuke hobby hebben we ( ik ;0) toch !


en de oma van Milou 'tje
 heeft haar chocolade letter
... van Pietje

he_le_maal ... op
Mmm...


Groetjes, 

Simone

8 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Hi hi zo gaat het hier ook altijd na de Sint. Ik snij de letter dan in stukjes en zet het in een bakje in de keuken. Met name de jongste weet het bakje te vinden. Doe je dit niet dan ligt die letter er volgend jaar nog.
Ondertussen zijn ook de Kerst-kransjes al binnen en deze keer ook met caramel zeezout mmmmm
Zo knap die kleine huisjes, helemaal leuk met kransje. Tja kransen daar hou ik van.
Fijne dag groetjes Coby

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Huisje, boompje, beestje! Je hebt ze allemaal. De huisjes en boompjes quilt zijn zo schattig met al die lieve stofjes. De vingerhoed past er helemaal bij. Ik had dit jaar geen chocolade letter, maar heb wel een heeeeel groot stuk van een speculaaspop gegeten. De man van een vriendin was even voor Sinterklaas in Nederland en heeft snoepgoed meegebracht. Mmmmmm. Schattige foto van Milou'tje.
Groetjes

Paula zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Lis zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Nira Shalom zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Gretchen Weaver zei

Your house quilt is so cute! Happy stitching & Happy Christmas!

Quilting Moesje zei

Thanks Gretchen:0)
Happy Christmas for you too !

Quilting Moesje zei

Ha Ada, zie nu pas je leuke reactie...:0))
Fijn dat Sinterklaas een speculaaspop tich nog voor je had ! Ook al zo lekker id..
Groetjes,
Simone

( hierna kwamen er 3 spam reacties helaas :0( die ik verwijderd heb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...