zaterdag 15 januari 2022

Kubus illusie 2022 project

 Zomaar een verrassend 2022 projectje...


Heel anders als anders...
Een rolmes gebruik ik bijna nooit...
Nu is het eerst repen snijden en ieder deeltje wordt daarna ook langs een lineaaltje gesneden...

Voor de kerst al ben ik
voor het eerst in 
De Quilterie winkel geweest...


Samen is veel gezelliger en ik kon dan ook dit project niet laten gaan...
Ook een pakketje lapjes ervoor...
Afgelopen dinsdag kwam de 1e opdracht...

De lapjesdeeltjes met de hand op de driehoekjes aan elkaar zetten ...en dan met de naaimachine een groot hexagon blok ervan maken...

Net een puzzel...
vooral doordat het in spiegelbeeld gemaakt moet worden ...


Fijn weekend allemaal!
Simone


10 opmerkingen:

Floor zei

Wat een leuke en heel aparte blokken zijn dat.
Moet ook in spiegelbeeld.... oeps, dat lukt me vrijwel nooit, mijn hersens snappen dat niet :-)
Hoop dat het allemaal goed gaat lukken.
Benieuwd hoe het verder gaat.

Quilting Moesje zei

Dank je Floor :0)

Coby Breitner zei

Oh jeetje wat knap en leuk. Zelf ben ik meer van het appliceren en hexagonnen enzo. Bij patchen moet ik zo nadenken. Maar ja soms wordt je wel verleid zoals dit leuke patroon wat jij nu maakt en zit ik weer te denken, johhh gewoon doen. Nou ja eerst maar eens dingen afmaken. Hoe staat het met de muizenfamilie?
Groetjes Coby

Anoniem zei

Weer een project erbij ,genoeg afleiding je hoeft je niet te vervelen !
Kun je het nr van de ariadne geven waar het poppenhuis in staat ?

Gr Femke.

ritahulshof zei

Goedemorgen ,Ben ook met de kubus illusie begonnen erg leuk om te maken 1 blok af. Was wel even goed opletten wat je doen moet, Paar keer uitgehaald

frameless mind zei

Wat een leuk project om het nieuwe jaar mee te starten!!
Zo mooi om het effect te zien! Veel plezier ermee!
Groetjes,
Liliane

Quilting Moesje zei

De muisjes komen ook steeds wel even kijkennof ik ben aan het 'rommelen'in het muizenhuis :0)

Quilting Moesje zei

Ja dat op de achterkant vastmaken en de voirkant volgens patroon...wat dan weer de achterkant vd quilt gaat worden hihi...is inderdaad echt even puzzelen en niet teveel over nadenken 🙈 Anders gaat t fout (heb ook wel wat stukjes overnieuw gedaan ;0)

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

Hi Simone, how beautiful this pattern is turning out. I am in the middle of a Tumbling block quilt so this variation interested me. It is quite beautiful as is all your work. Take care now and Happy Stitching from Canada!

Quilting Moesje zei

Thanks Jocelyn for your lovely words :0))
🤍Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...