dinsdag 18 januari 2022

Blauwe snipper lapjes :o))

 Tussen de blauwe lapjes in de envelop

vond ik zomaar een grote... kleine verrassing !

                               

Ienie mini klein mandje voor de muisjes in het muizenhuis :o)

Uit de lapjes heb ik vingerhoedjes getekend (gestempeld) en uitgeknipt...

de snippertjes mochten de muisjes wel hebben...

 



rolletjes van reepjes uit de kleine lapjes...


en op de naaimachine die toch nog op tafel staat van het
Kubus illusie project 2022
kwam zomaar een 
heel kleine .... uit erg ongelijke kleine vierkantjes...
 lapje tevoorschijn ...


dit quiltje is door een muis gemakkelijk opgevouwen mee te nemen ;o)
Maar de volgende keer 
maak ik er liever weer eentje helemaal met de hand ...
de kleine vierkantjes gewoon gelijke maat( en wat bredere naadtoeslag *U*)


De Ariadne uit een vorig berichtje is van oktober 1992 ;o)

de bladen zijn verder niet genummerd...


Groetjes,
Simone

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat leuk om dit te zien ,ik geniet iedere keer als ik je blog lees .
Fijn dat je het nr van de ariadne hebt gegeven ,ik ga op zoek of ik die ook nog hebt .

Gr Femke.

Floor zei

Zo schattig dat muisje wat zo druk is in zijn huisje.
Echt genieten van het muizenhuis.

Coby Breitner zei

Je zou toch zo in het muizenhuis willen logeren, wat ontzettend leuk zeg. Enige muisje wat ik heb is de kleine kok of bakker van Maileg. Misschien stuur ik hem eens naar jullie kan hij lekker koken voor de muisjes in het huis.
1992 dat is het jaar dat ik de Ariadnes ging sparen, dat jaar werd mijn oudste zoon geboren en ging ik minder werken dus tijd voor andere dingen. Ohhhh wat waren de Ariadnes uit die tijd leuk zeg. Heb ze nog steeds allemaal.
Groetjes Coby

Quilting Moesje zei

Leuk al die herinneringen! Ik wist helaas in de jaren negentig nog niets van quilten...
Paar jaar geleden kon ik een stapel oude Ariadnes overnemen :0))
Alles is leuk in het blad...inrichting huis, recepten, patronen etc...
Groetjes
Simone

Conny's-blog zei

Wat schattig je muizenhuis zeg.............liefs. Conny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...