zaterdag 15 augustus 2020

Windmill blokken en poldermolens :0)

 Wat een leuke plaatjes zijn er te maken

met lapjes bij de molen...


Gisterenavond toen het zonnetje zich even niet meer liet zien...


Heerlijk even opfrissen...
voor t zonnetje vandaag weer tevoorschijn kwam...
Ook weer genieten ...


De boompjes van Anna Jantina 
Die ik vorig jaar zomer nog
gemaakt heb ...
Vooral in de tent als het regende ;0)


Alleen nog de rand en een label eropmaken...
Hierboven het boompje die ik gemaakt heb van de gekregen lapjes scraps uit 
Staphorst ❤



 De bloemetjes zijn verrassend om te       zien van dichtbij !

Zo valt er nog veel meer te ontdekken !!



                            Fijn weekend !


                                 Groetjes                    

                                  Simone

11 opmerkingen:

Floor zei

Zeker een prachtige achtergrond met die molen om je schattige quilt je laten zien.
Nu de afwerkrand nog (altijd een saai werkje vind ik) en dan kan die hangen!

Conny's-blog zei

Mooi je boompjes, leuk om te maken he.
Je foto's zijn prachtig bij de molen...........liefs.Conny

conny's quilts en creaties zei

Leuke foto'S van de vrolijke quilt.

Marja Rijnsburger zei

Leuk de boompjes, en ik zie dat je in de buurt was.
Groetjes Marja

Quilting Moesje zei

Ik ben er nog Marja ;0)
Jij bent in de buurt ?:0)
Groetjes
Simone

Anoniem zei

Genieten van je boompjes quilt ,heerlijke kleuren .

Grietjes Femke,

Quilting Moesje zei

Dank je Femke...ik vond de boompjes ook erg leuk ...zelfs t groen ..wat ik anders niet vaak gebruik;0)

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Leuke boompjes in de wei. Een echt Hollands plaatje! Het randje is nu natuurlijk snel gemaakt.

wilma oud zei

Wat een mooie plaatjes en wat is jouw boompjes quilt mooi geworden. Groetjes Wilma

Dia Borst zei

Ik dacht bekend landschap;-) het is de molen op de ruigekade waar wij vaak met onze hondjes lopen. Ik woon in het oude dorp van Leiderdorp.

Quilting Moesje zei

Wat leuk Dia :0)
Al 30 jaar woon ik een uur rijden hiervandaan...Blijft bijzonder om bij de molen te komen ... ook familie herinneringen !
Mijn oma woonde ook in Leiderdorp zelf.
Groetjes
Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...