dinsdag 4 augustus 2020

Sylvia Bridal Sampler

En dan is het tijd voor blokken
                      voor de SBS quilt:0))
 
Sylvia Bridals Sampler Quilt.
          Altijd een verrassing 
              dat na een lange     
                      tijd een top 
            weer tevoorschijn komt...
          En het dan 'weer helemaal is :0)) '



Inmiddels zijn er 3 blokken bijgekomen



De vergrijzde nieuwe blauwe lapjes van Minnick and Simpson.
Lapjes die vooral in mijn Claudinesquilt voorkomen... 
 


Maar ook een zacht (baby) blauw van één en van die series...
samen met een Westfalle ruitjes lapje en een effen blauwe...



Ongeveer 53 blokken tel ik nu bij elkaar
Toch eens opzoeken (label SBS)
wanneer ik ben begonnen ...



Ik heb de bovenste 2 rijen nu wel af
maar verder in iedere rij wel een aantal al gemaakt. Er lunnen dus oude en nieuwe blokken (en lapjes) bij en naast elkaar nog komen :0))

Groetjes
Simone

6 opmerkingen:

Floor zei

Fijn dat Silvia nu weer uit de kast mag komen.
Mooie blokken, en leuk zo in het blauw.
Is lastig dat boek, daar hoor ik veel klachten over, maar misschien heb jij er geen last van.
Veel plezier met de volgende blokken. Ik ieder geval leuk om te doen al die afwisseling.

Quilting Moesje zei

Ha Floor,
Ik heb ond inderdaad ook zeker moeite m et het boek :0(
Zo is de Dear Jane veel handiger !!
Ik schreef er dacht ik eerder wel over...
Maar de sbs kan zo mkooi zijn als ze af is...daarom ga ik toch verder ;0)
Groetjes
Simone

Anoniem zei

Heerlijke kleuren en mooie blokken ,dat word een schitterende quilt.
Ooit de Farmers wife gemaakt .

Gr Femke.

Guusje, zei

Leuk dat je weer verder gaat met de SBS. Ik zal haar ook weer eens uit het stof halen.
Ik zit een beetje te hannissen met de sashings. Ik ben er nog niet achter hoe ik dat wil oplossen. En dan het boek dat vind ik niet echt handig gemaakt. Ik ben steeds de draad kwijt. 😀 Maar ik wil toch proberen al een heleboel af te hebben eind dit jaar. Die van jouw wordt trouwens erg mooi in deze kleuren. Je hebt weer veel gedaan leuke huisjes en vingerhoedjes.

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Mooie kleuren en stofjes heb je uitgekozen. Gaat prachtig worden!

wilma oud zei

Wat een lieve lapjes. Veel werk die Sylvia Bridals Sampler Quilt, maar ik vind hem zo mooi. Groetjes Wilma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...