woensdag 4 september 2019

Verrassing :o) !

De komende planning voor het nieuwe leerjaar ligt uitgeprint
inloggen in het digitale lesmateriaal
lukt nu niet meer... 



Morgen mijn eerste schooldag (één dag in de week) na de vakantie
  dan zal ik vast een nieuwe inlogcode krijgen ...

Dat is nog steeds wennen hoor ... geen boeken meer ...



Was ik daar zo mee bezig... 
krijg ik zomaar een pakket in mijn handen :o))

Maar ik heb niets besteld ??



Een brief erbij verteld mij dat ik de lapjes van een give-away 
heb gewonnen !
Eigenlijk door vriendin maar zij had aangegeven 
ze voor mij te willen winnen :o))



Knap dat ze dit voor mij geheim wist te houden !

Ik ben niet lid van het Quiltforum op Facebook ,
wist ook niet dat dat er was...


nu zijn er al meerder lapjes die ook in het bos zouden willen...


en sommige lapjes lijken veel op de al aangeplante boompjes
 maar net weer anders :o)

Erg LEUK !

Ik ben er heel blij mee !
ook al moet ik ze vast weleens links laten liggen
als ik mijn schoolwerk doorneem...

Maar een blokje per week 
is ook niet erg ;o)

De vakantie was een leuke afleiding 
nu ook nog deze verrassing :o))

Bedankt Liesbeth 
en Johanna ! x

Liefs,
Simone







11 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Als ik eenmaal weer werk doe ik altijd in het weekend voorbereiden, zo kan ik doordeweeks zelfs voor een minuutje makkelijk wat ter hand nemen.

Quilting Moesje zei

Soms doe je dan inderdaad nog meer af krijgen inderdaad:0))
Dank je Coby

Merian zei

Wat een verrassing, een pakje met lapjes!
Wat lief, zal ik ook maar eens aan de boompjes beginnen. Ze zijn zo leuk.
Eens kijken of ik toch nog wat kan tekenen voor ik op vakantie volgende week ga ;)

groetjes Merian

Anoniem zei

Fijn dat je er blij mee bent. Soms is een kleinigheid al genoeg om iemand blij te maken.Groetjes Liesbeth.

Quilting Moesje zei

Alvast fijne vakantie Marian! De boompje zijn gezellig gezelschap;0)

Quilting Moesje zei

Oeps...Merian...

quiltcat zei

oh ich finde die bäume ganz toll,gibt es dafür irgendwo eine vorlage oder wie gross sind ihre bäume
noch einen schönen tag
lg elfriede aus österreich

Floor zei

Wat een onverwachte verassing! Ach, lapjes komen altijd een keer van pas, ook als ze niet in het bos terechtkomen.

Anoniem zei

Mooie lapjes heb je gekregen ,dat word een heerlijke afleiding na je dagje school.

Gr Femke.

Ineke zei

Wat een leuke verrassing om lapjes te krijgen, zo onverwacht!

Quilting Moesje zei

Ha Elfriede
Die bäume sinds 10 cm - 5 cm
Von Anna Jantina (website Quiltster:pattern/templates ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...