maandag 23 september 2019

Grijs witte streep :o)


Twee grijs-witte-streep boompjes ...


de streepjes vind je bij mij als kussentjes
 op de stoelen in de keuken


en ook in de slaapkamer :o)


De stof voor de randen heb ik nog meegenomen 
uit de winkel 'Stichers Inn'
 in onze laatste vakantie kampeerweek 


Omdat het een winterse
quilt is
mag het rood-witte stip randje
de boompjes best wel op vrolijken (o)


ik vind het toch altijd wel moeilijk om vooraf het resultaat
in te schatten ...
Maar ik wist wel dat ik de witte met rode streepjes stof van Minnick & Simpson 
zo wie zo als rand mooi erbij vind staan :o)

Daar ging ik ook speciaal voor terug :o))!


Het door quilten van deze boompjes is zeker zo leuk als het maken ervan !



Heb ik eigenlijk eerder van een top zo 
snel 
een AFFO gemaakt ??;o)

Liefs,
Simone



( Pssst...ik kreeg hulp bij 
het aannaaien van de randen (:o))

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk leuk leuk.

Gr Femke.

Floor zei

Die streepjesrand staat er prachtig bij. Fijn dat het quilten van de boompjes net zo leuk is dan het naaien, dan gaat het vast supersnel.
Een winterquilt schrijf je.... door die zachte kleurtjes kan het ook heel goed een lentequiltje zijn hoor :-)

Ineke zei

Wat enig, die streepjesrand om de boompjes, dit is nog voor de winter af!!! Succes met het door-quilten.

Conny's-blog zei

O heerlijk he die boompjes, ik had ze ook zo af.
Zo leuk om te maken. Hij is erg mooi geworden hoor je boompjes quilt......liefs.Conny

Conny's-blog zei

O heerlijk he die boompjes, ik had ze ook zo af.
Zo leuk om te maken. Hij is erg mooi geworden hoor je boompjes quilt......liefs.Conny

Quilting Moesje zei

Dank je voor jullie leuke en.lieve reakties !😘🌳🌲

Coby Breitner zei

Geweldig leuk zo geworden. Heb het zelf zo ook in gedachten alleen heb ik allemaal groene met tikkie bruine gemaakt, past beter in mijn huis.

Quilting Moesje zei

Bedankt:0) Ben benieuwd naar de jouwe coby!!:0)
Heb je een blog of Instagram bv ?

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Leuk hoor, die streepjes rand, staat er perfect bij.

Guusje, zei

Wat een lief quilten wordt dit. De rand staat er erg mooi bij.

Merian zei

Ziet er super gaaf uit.
Je bent al ver.

groetjes Merian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...