zondag 1 september 2019

Thuis :0) herfst in aantocht?

Alle boompjes zijn eigenlijk al af ...
Toch liet ik de bestelling doorgaan:0))
(De boompjes zijn veels te leuk om te maken ;0)

1 september alweer ...

Nu nog de boompjes bij elkaar puzzelen...
En aan elkaar vast zetten,
dat valt nog niet mee...


Zo is er een rijtje waar ik blij van wordt :0)
Dan weer...


 leg ik alles weg (o)
Maar ik ga er echt een Affootje van maken!!!
Veels te leuk om naar te kijken :0)


Thuis is alles toch wel weer heerlijk zacht en comfortabel ;0)
En...de bestelde templates van Anna_Jantina (instagram)
Lagen bij thuiskomst in een verrassingsenvelop 
op de deurmat :0)

Groetjes, 
Simone


7 opmerkingen:

Floor zei

Je hebt dus al heel veel boompjes af. Natuurlijk komt dat quiltje klaar, het zou zonde zijn om te laten liggen.
Nu weer huizen bouwen, ook leuk.

Quilting Moesje zei

Heb je goed gezien Floor hi hi :0)
Eigenlijk eerst nog mijn 365 huisjes quilt (Jeanneke) doorquilten...

Guusje, zei

Wat een mooie boompjes en weer thuis. Ja Ik denk ook dat de herfst eraan komt lekker in huis onder de quilts kruipen. Leuke mallen heb je besteld.

Ineke zei

Vind de boompjes erg leuk, de huisjes ook, eigenlijk vind ik alles leuk. Dus nog niets besteld. Succes met het "bouwen"

Marja Rijnsburger zei

Leuk zijn ze de boompjes.
Ook ik ben overstag gegaan.
Een heerlijk tussendoor werkje.
Groetjes en een fijne nieuwe week.
Marja

Quilting Moesje zei

Dank je allemaal ! Ineke en Marja ? Jullie heb ik op Instagram denk ik voor Bij zien komen ook:0)
En Guusje dat lijkt me ook weer gezellig...onder de quilts kruipen :0)

Ineke zei

Klopt hoor, ik zit ook op Instagram (ArtesdaIneke)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...