dinsdag 20 augustus 2019

Thuis gebleven lapjes (o)

Het moet toch niet gekker worden ...


Ik weet precies
welke lapjes ik nog heb...


En welke daarvan dan nog 
errug leuk zouden zijn om boompjes van
te 'puzzelen' :0))



Nu doe ik ze maken van de 
meegenomen lapjes in de tas...


En nog inmiddels een paar van de lapjes die ik gevonden heb
Bij de stoffen/quiltwinkel 'Stegeman' :0)


Blij ook met de
 'witte' achtergrondlapjes :0) !


Ik werkte het eerste weekend nog van mijn vakantie...
En de meegenomen lapjes heb ik 
iets te snel bij elkaar 
gesprokkeld...


Het voordeel is dat er nu waarschijnlijk
van bepaalde lapjes 
nu wel boompjes 
gemaakt worden...


Die ik anders onderin de tas zou laten ;0)

En het weer ?
Vandaag veel een heerlijk zonnetje...
Af en toe even in de tent
'gevlucht' voor een buitje..

Maar vandaag ook voor het eerst
Samen met DH gevaren :0)


Met t bootje 
...(o)


Hoewel...
ik best eventjes
naar huis zou wíllen 
'vliegen' om wat lapjes uit de lades te pakken bij mij thuis ;0)

Liefs,
Simone

7 opmerkingen:

Ineke zei

Heerlijk ontspannen, niet stressen. Die thuisgebleven lapjes worden ooit eens gebruikt. Maar ik weet hoe het voelt hoor, ook eens meegemaakt ;-)

Quilting Moesje zei

Hihi...dank je Ineke:0))

Floor zei

Daarom pak ik mijn koffer al een week van te voren in als ik weg ga :-)
Dat ik zeker weet dat alles in de koffer gaat.
Maar gelukkig heb je weer wat lapjes gescoord en kan je weer verder met de boompjes.
Gewoon niet teveel maken, zodat je thuisgebleven lapjes ook nog aan bot komen straks.
Fijne vakantie!

Quilting Moesje zei

Dank je Floor:0)
Door mn opleiding was ik laat bezig met de vakantie;0)...Normaal ben ik juist heel vroeg met alles
Ik koos ook voor de t eerst...niet uit waar we op vakantie gingen
Niets voor mij dus ;0)
Gelukkig zijn er 6 weken geen school
(Wel mn werk natuurlijk)
Nog twee jaar duurt mn opleiding
Na deze vakantie zal er weer stuk nu n der lapjestijd zijn...
Groetjes Simone

Conny's-blog zei

O wat niet leuk nu, zo weinig lapjes.
Neem altijd van alles mee he op vakantie om steekjes te zetten.
En altijd leuk om te kijken of er quiltwinkels in de buurt zijn toch..................liefs.Conny

Merian zei

Toch wel leuk dat er nu boompjes gemaakt worden van stofjes onder in je tas.
Moest je nu echt die rol van boven helemaal hebben:):)
Zoveel tezien bij Stegeman.
nog veel plezier op je vakantie.

groetjes Merian

Quilting Moesje zei

Hihi...echt he ...Merian (de hoge lapjes:0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...