maandag 18 maart 2019

Steeds een klein vierkantje,




En ook steeds toch weer een rijtje erbij gekomen :o))

van die vierkantjes van 1 inch…



Door vanochtend een randenstof erbij te zoeken...

vind ik de blokjes quilt nog leuker worden 


'poststamp' quilt 
en ga ik nog wel even door :o)




Mijn (school)(huis)werk
gaat voor ;o)


Maar daardoor zijn juist de vierkantjes 
een fijn 
zonder- na- te- hoeven -denken
-tussendoortje (o)

Fijn om ook weer even in mijn bloghuisje te zijn :o))

Groetjes !
Simone

en Bear 




4 opmerkingen:

Floor zei

Jij bent zo klaar met je huiswerk, want Bear helpt je daarmee, wat heerlijk!
Je postzegels quilt wordt zo leuk, zulke eenvoudige blokjes maar zo gezellig en mooi van kleur.

Guusje, zei

Wat wordt het mooi al die vierkantjes. Het is fijn om even een beetje me time tussendoor te hebben. Succes met je huiswerk.

Willy zei


Wat zijn jullie gezellig met z'n tweetjes aan het werk.
Mooie stofjes gebruik je.
Groetjes,

Merian zei

Je postzegels quilt wordt gaaf.
Succes met huiswerk

Groetjes merian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...