maandag 1 april 2019

Eén april...

De lente is nog pril :o)



Of ik nog tijd voor mijn lapjes heb ?


eigenlijk niet (o)


maar ik merk 
dat eventjes alleen aan lapjes werken...




eventjes mijn hoofd leegmaken...


 en
net zoals vanochtend 
fijn een paar foto's van het Maileg muisje en Bear maken :o)



een fijne afleiding zijn (o)



heerlijk met Bear een wandeling in het park
vanochtend helpt ook …





om weer met frisse moed 
de boeken (lees digitaal ;o)

in te duiken .



zo probeer ik 
mijn
 zenuwen voor de komende toets(en) 
ook weer 
de baas te blijven *U*…

Groetjes,
Simone 


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijk weer iets van je te lezen, veel succes met de tentamens zal vast goed gaan .

Gr Femke.

Ineke zei

Heel veel succes met de tentamens en ik denk dat het zeker helemaal goed gaat komen!

Floor zei

Lapjes werken als meditatie, heerlijk dus en de kleine muis is ook erg lief.
Heb hem zelf ook, hij ligt alleen nooit in zijn eigen bedje.
Succes met de toetsen.

frameless mind zei

Wat een schattig muizenbedje ligt daar op die quilttop! Niets zo fijn om je gedachten even te verzetten als met de lapjes bezig zijn. Veel succes met de toetsenperiode!
Groetjes, liliane

thea zei

Succes Simone,

de broodnodige ontspanning is er. Nu nog leren en dat gaat lukkken.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...