vrijdag 15 februari 2019

Huisje, boompje, beestje (en ....lapjes quilts;o)


Vanochtend zag ik de uitnodiging op fb (nog eens) 
voorbijkomen :o))




Precies op het juiste moment !

Een tafel vol lekkers, koffie en thee en allemaal dames aangeschoven
die nu hiernaast wachten op de Show & Tell van Betty Prins :o))
(klik)
bij Karen in de 'Hertog Inn'
voor mij voor het eerst 
en (alles) in het echt nog mooier ...

haar blog (klik)

en lief 
en zachter (o)



hier had ik echt zin in !
Zo na een dag school en een vrij weekend in het 
vooruitzicht :o)


De handwerkbeurs in Zwolle is wel erg ver weg ...


nu toch nog 
met mijn
 'neus in de boter gevallen '



Mijn eerste 'ijkmoment' op school gehaald !



iets beters om te vieren als dit ?


Betty

Leuk om de verschillen te zien van dezelfde 

Dear Jane blokjes :o))

Karen 

Dear Jane van Betty Prins

De (achtergrond) verhalen bij iedere quilt maken ze nog mooier!



ach ... en buiten ...


Poezen/kater beestjes kan ik ook al niet weerstaan ...


...

Met zoveel
inspiratie en indrukken
weer in de auto gestapt 
voor de terugweg.


met natuurlijk een leuke lapjes buit :o))
van quiltwinkel 'de Sampler'



voor thuis bij mijn lieve eigen Bear :o))


van de week dit etuitje gemaakt
nog van de beurs in Rijswijk.






Zo kan ik wel weer even tegen :o))


Groetjes,
Simone




8 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Prachtige quilts laat je zien zeg.
Wat een leuk truitje heb je gemaakt zeg.
En die rode poezen beesten, heerlijk toch..........liefs.Conny

Ineke zei

Wat zou ik graag zo dichtbij Karen van Hertog Inn willen wonen, dan zou ik er zeker zo vaak als er wat gezelligs te doen was aanwezig zijn. Vooral de Show en Tell, want die heb ik jammer genoeg gemist in 't Gooi, want ik was ziek. Had mij er wel voor opgegeven, maar ja, koorts enzo, dan lijkt het mij niet verstandig. Leuk etuitje heb je gemaakt. En Bear vind alles goed, lekker zo uitgestrekt liggen slapen.
Een fijn weekend gewenst en succes verder met je school/Studie

BezigeBijMirjam zei

Gefeliciteerd met het behaalde eerste ijkmomentje. Dat is vast binnen. En de beloning van de show and tell heb je verdiend. Met de nieuwe opgedane energie veel succes met het vervolg van de studie.🤗

Floor zei

Heerlijk om jezelf te belonen met zo'n mooie show en tell van Betty.
Wat een prachtige quilts, en leuk om daar de verhalen bij te horen.

betty prins zei

Leuk om te horen dat je hebt genoten van alle quilts en verhalen..het was ook voor mij een heerlijke dag!

Annelein zei

Wat een leuk verslag... en gefeliciteerd met je eerste ijkmoment...

frameless mind zei

Gefeliciteerd met het behalen van dit ijkpunt. Ik ken jullie schoolsysteem niet maar ik denk dat het een belangrijke stap in de goede richting is!!
Fijn om jezelf dan te verwennen met een dagje quilts bekijken. Zéér de moeite zie ik!!
Groetjes, Liliane

Quilting Moesje zei

Dank je wel voor jullie berichtjes :o))
Liefs,
Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...