vrijdag 24 januari 2014

Lapjes in de keuken...





                                                   Vandaag zittend aan de keukentafel ...


 zo leuk om te doen ...



gewoon zomaar...

een simpel bootjes blok tekenen ...




lapjes   ...


't rozenwater ...
 vind ik 't mooist :o)




toch maar eens vaker doen ...



 Ook werden er Vingerhoedjes van rozenstof geknipt ...



Stil ben ik even ...

om

 mijn oma ... ( zie eerder hier (klik...)
zij is hersteld na een zware griep  ...
maar is nu bijna volledig afhankelijk geworden van zorg ...

 Bij mijn bezoekje

zag ik ontroerd haar kracht door haar nu zo kwetsbaarheid heen.

( zij vroeg of ik weleens iemand help
die ook zo als zij geholpen moet worden ...
Zij weet dat ik in de zorg werk ... )

Een glimlach om wie zij is  ...
en even bij haar te zijn...
een traan om haar (verborgen) pijn ...

Een heel mooie foto van haar staat op haar tafel van toen ze 92 jaar werd :o)




Liefs van Simone
















3 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een mooi bootje. En je vingerhoedjes ook al zo mooi. En fijn dat je oma weer opgeknapt is van de griep maar jammer dat ze afhankelijk is geworden. Koester de momenten samen.

Judith zei

fijn dat je oma weer hersteld is van de griep! de mooie vingerhoedjes, een leuk bootje-blok, heerlijk :0)

Anoniem zei

Ben helemaal weg van je vingerhoedjesquilt! Zal die zeker ook eens proberen te maken! Bedankt voor zoveel inspiratie... belangrijk voor mij want ik ben een beginnende quiltster!
Begrijp heel goed je bezorgdheid om je oma... zo herkenbaar....Koester idd de mooie momenten samen!
grtjs, chantal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...