zaterdag 26 mei 2012

Plaatjes en lapjes ...



Heerlijk ... een waaier van ...
594 Vingerhoedjes ...



Het  stofje ... met een plaatje ... eh plaatjes
heb ik dankzij  een meedenkende juf van de basisschool ...!
Ik gaf aan dat er helaas geen stofje in
 (soort kringloopwinkeltje)
het winkeltje te vinden was
Dit stofje was namelijk niks voor mij ... ook toen zij mij er nog eens op wees ...

Maarre opeens ... zag ik het malletje van de Vingerhoedjes in gedachten ...

't glaasje sap, 't rode kleurpotloodje ... op het stofje ...

 Het lapje van maar 0,50 eurocent ging toch snel mee naar de kassa :o) !
Bedankt nog voor de tip ... :o)




Nu zat jongste DS ... gezellig naast me  buiten
 aan de tuintafel .
Terwijl ik stofjes bij elkaar aan het zoeken was voor een huisje ...

Jongste Ds zag dit volgens hem ...  zo leuke lapje ...
Weer zei ik ; " nee dit is geen stofje ... voor bij de huisjes ...", (o)
alleen voor in de Vingerhoedjes ...



Maarre .... even later ...
een auto ...
bijna op z'n kop ... op het dak ...



Zo ... weer een ...
huisje ... af


Goed Pinksterweekend
gewenst !
Simone

8 opmerkingen:

Heleni zei

Oooh dat gaat lekker met je. Wat veel al zeg.
Ziet er super uit.

Fijn weekend
groet Heleni

baukje zei

Leuk hè dat 'gerommel' met lapjes!!!!

Anoniem zei

Leuk! Zomaar een auto op je dak. LOL
Mooi huisje weer.
Jij ook fijne pinksterdagen toegewenst.
Groetjes, Renske

Anoniem zei

Your thimbles and houses are lovely!

Het lieve leven... zei

super zeg...die vingerhoedjes! leuk hé dat je dan uit zo'n lapje weer heel leuke hoedjes kunt halen! En dan nog een huisje erbij..poes is het er helemaal mee eens ;) Groetjes, Petra

Miranda zei

Geweldig zijn dat soort lapjes voor dit soort quiltjes. Je vingerhoedje ziet er lekker Goof-a-like uit en die auto op het dak...gaaf!

Guusje, zei

Wat mooi de vingerhoedjes en de huisjes ook al zo mooi.

ineke zei

Wat wordt hij mooi je vingerhoedquilt en leuk om zo'n lapje te verwerken in een huisje. groetjes ineke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...