dinsdag 13 maart 2012

Weg-gevertje; Kip en Koolmees ..." nog 1 dag ...



Leuk ...!
De reaktie's die ik heb gekregen ... :o))
op mijn vorige bericht ...
Sommigen hebben goede herinneringen aan de
(niet meer bestaande) winkel de Lapjeskat
uit Breda ;
(waar de 2 patroontjes vandaan komen ... (o))
Kennen ook, bijvoorbeeld de vroegere eigenaresse van de winkel ...
Zelf heb ik de winkel (helaas ?!) nooit gezien ...


Als je nog mee wil doen met het patroontje van de Koolmees ...
kun je nog een reactie plaatsen op mijn vorige berichtje !
De tweede  is zoals je op mijn vorige berichtje kon lezen ;
Kip op Eiermand (met Kuiken eierwarmer ).

Morgenavond  ... trek ik dan de gelukkigen ... :o)


Ps :
Vanaf nu ... kun je niet meer meedoen met de trekking van de 2 patroontjes!!(= Woensdagmiddag 14 maart ertussen gezet :)

Vingerhoedjes teller ... staat op ... 368 :o))

Zoals je ook op mijn vorige bericht kan lezen ...
17 maart a.s doe ik (nog) een
(meer Quilterige (o) Weg-gevertje ....
Give - Away ... (o)
Dan 'bestaat' ... mijn blog alweer 4 maanden ...
en is het vorige berichtje de 50 ste ...

Wat je kunt winnen laat ik zaterdag 17 maart op mijn blog zien ...
 'tipje van de sluier'...
Het stofje dat ik vasthoud  boven mijn
Vingerhoedjes kun je bijvoorbeeld kiezen ...

Verbaas me nog steeds ... hoe een lap stof ...
er als Vingerhoedje ... opeens anders/leuker/mooier ...,
uit kan gaan zien ... :o)
en (toch) tussen de andere Vingerhoedjes in de quiltlap past :o)
Dit stofje zat ook in de "boodschappentas",
                                       die ik zo lief ... :o)
                      onverwachts kreeg ... vorige week !
Genoeg ... om er dus ook een stukje van weg te geven ...





Tot morgen ...

Simone

9 opmerkingen:

Suuske zei

Wat wordt je Vingerhoedjeslap mooi! Enne... in hun prille bestaan hebben ze al heel wat moois gezien, zag ik op de foto's hieronder. Heel leuk idee!!

Groetjes, Suzanne

Willy zei

Prachtige vingerhoedjes, een eenvoudig patroon en geweldig effect.
Groetjes

Mª Clara Lloveras zei

Very lovely red quilt!

Heleni zei

Wat heerlijk om de vogeltjes weer te horen fluiten.
Je vingerhoedjes zien er hartstikke leuk uit.

groet Heleni

Anoniem zei

Ik zit met studie naar de stofjes te kijken, ze zien er zo prachtig uit bij elkaar! Het is natuurlijk ook een geweldige manier om restjes weg te werken... Hoe groot zijn de vingerhoedjes eigenlijk? Heb je daar een patroontje van? Groetjes Lupineke

Quilting Moesje zei

*Lupineke;
Ik heb het malletje (van paternoplaat) bij de gewonnen Vingerhoedjes van Supergoof erbij gekregen ! Wilde eerst alleen haar lapjes (vingerhoedjes) erin verwerken. Maar wil graag toch ook een grote maken (veel te leuk die Vingerhoedjes ! :o))
En stop er vanaf dat ik er 100 aan elkaar had nu ook eigen (en gekregen) lapjes tussen ...
Groetjes,
Simone
Ps, Supergoof heeft het uit een boek ...
waarschijnlijk kun je dat bij haar terug vinden !

Guusje, zei

Wat een mooie foto van het Koolmeesje en de vingerhoedjes helemaal geweldig.

Judith zei

Wat goed dat je nu al aan het vieren ent. Dat moest ik misschien ook maar doen wanneer mijn kamer echt klaar is! Prima idee eigenlijk! En super leuk dat je begonnen bent, ik lees je altijd graag

Wendy zei

I can't read your blog but the pictures look interesting, you are making nice projects.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...