vrijdag 30 maart 2012

Jaren 30 woning ...

Vorige berichtje ....
viel er toch zo'n gezellige envelop bij mij op de deurmat ... ;o)))




Jaren 30 stofjes van Baukje (klik). !!!


Ik kwam haar tegen doordat zij
meedeed met mijn  Give-Away; stofjes ...
vorige week ...
Zij doet mee aan 'lapjes ruilen "(blog) ...

Wij besloten om ook te ruilen ...
Zij koos reproduktie/civil-war stofjes die ik heb ....
en ik koos ...
dus blauwe jaren 30 stofjes voor o.a mijn huisjes ... !


Leuk :o))
Ook een lapje met twee Grace meisjes ...
Maar ... voor haar maak ik  toch ... een ander huisje ....(o).
( Middelste Ds ... vond dat er een donkerdere deur in hoort ... ).
Hij heeft gelijk ... ;o)

Bovenaan rechtse huisje ... het jaren 30 stofjes huisje van Baukje :o)) !
Met een klokken (Big Ben ... ) kamer boven ...
Gezellig ... als de klokken luiden !
(alleen om de deur is een ander stofje ...)
Eronder zie je nog een nieuw huisje ... met juist om de deur een "Baukje's" stofje :o)

Ik vind alle andere huisjes er helemaal van opfleuren !





en roze voor de Vingerhoedjes !!!



Wat ben ik hier blij mee :o))

Er zijn wat voorgeknipte Vingerhoedjes van jaren 30 stofjes
die ik heb gewonnen bij Supergoof
(andere als ik nu heb van Baukje ...)
 nu kan ik ze dus (allemaal) vaker kiezen en heerlijk aan de anderen zetten !


En ook nog oranje en groen voor bijvoorbeeld mijn (aai-dierbaar) poststamp quilt ...) !


Groetjes,
Simone

7 opmerkingen:

Mª Clara Lloveras zei

Hi, the fabrics of change are very lovely, and i love your quilt house!
The cat is pretty.

baukje zei

Fijn dat je er blij mee bent en inderdaad de huisjes zien er nu vrolijk uit. Ik heb nog meer meisjes hoor(het is wel hetzelfde meisje) dus als je er nog nodig hebt, je weet me te vinden.....
Ik ben ook erg blij met jouw lapjes.!!!!!
En misschien ruikt jouw poes de mijjne wel....

Nardy zei

Mooie stofjes, jij kunt weer even vooruit! Fijn weekend, groetjes Nardy

Willy zei

Ik zag die prachtige stofjes ook al bij Inge. Geslaagde ruil! Dat worden natuurlijk prachtige huisjes evenals de vingerhoedjes.
Groetjes,

mieke zei

Leuke stofjes hoor, boffert.

Roos zei

Wat een leuke stofjes, zo kun je wel weer even vooruit.
Groetjes Roos

Hennie zei

Hoi Simone,
Wat een leuk blog heb je, dat ik je nog niet eerder tegen gekomen ben ! ! !
Prachtige stofjes heb je geruild, gezellige huisjes heb je gemaakt.
Ik zet je op mijn blog lijst, ik kom zeker nog weer langs.

Fijn weekend Hennie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...