zaterdag 24 maart 2012

Dancing Amber ... :o))

Ik ging een kopje koffie drinken
bij mijn schoonmoeder ... :o)).
Zij was niet thuis ...
maar past op ... bij Amber thuis .
De kleindochter van mijn schoonmoeder,
ons nichtje dus !

In de huiskamer ...
zag ik dit quiltje (weer) ... hangen ... (o).






Helemaal nog niet verteld en laten zien hier op mijn blog ...

Gemaakt voor de verjaardag van mijn schoonzusje
(de moeder dus van Amber ...).

Vroeg haar of zij dat  leuk zou vinden
en in welke kleuren ...
Zij gaf aan het helemaal
aan mij over te laten ...
ze wilde ook geen kleuren zeggen ...

" ... Als je hem maakt mag je gewoon aan mij denken
  en verder geeft het niet hoe en welke kleuren ...".



* Phoe ... dat was me een uitdaging ...
   wat vond ik dat eng ...*U*!

Maar ben dus wel begonnen ...
zoveel tijd had ik niet meer
 voor haar verjaardag ...

#In die tijd leek het of Amber veel danste al
vanaf dat ze kon lopen ...
...  vond ik wel leuk om er in terug te laten komen :o))

#Hun huis ...
  een warm veilig  thuis  ...
# Mijn schoonzusje kan heerlijke ...(o) taarten bakken ...:o)),

# Twee poezebeesten ...

Een boel ... inspiratie
ideeen
(ook van internet ...)
en
 allemaal lapjes ...
(nog niet zoveel als nu ...(o)
 bedenken of die ...
bij haar passen ... :o)
of toch niet ...


En ook nog
bijna geen quiltervaring,
alleen de sampler
waar ik mee bezig was
van de basiscursus ...


Omdat mijn schoonzusje zulke
 lekkere ...
(chocolade...) taarten en vlaaien ... 
kan bakken ... !!!
ook heerlijke appeltaarten
... mmm (o).
 Een echte appelboom erbij ...!
(helaas heeft ze die zelf niet in haar tuin ...).

Zo kwam er steeds
 iets bij ...
Met als laatste de rand ...

Had dus van tevoren geen plan
of kleurgebruik ...
Nu zie ik ook op de eerste foto
 dat de rand onderbroken lijkt
door de lichte en de donkerdere
stoffen en kleuren ...



Ook was het plan om een kussenhoes te maken
maar het werd dus een miniquiltje ...


Groetjes,
Simone

12 opmerkingen:

Willy zei

Klein maar fijn en lief.
Leuk cadeautje voor je schoonzusje.
Groetjes,

baukje zei

Knap hoor en heeeeel leuk geworden. Ik heb nog nooit iets zelf ontworpen..;

martine zei

Wat een leuk quiltje,en zo heel persoonlijk geworden om die dingen er in te gebruiken die je schoonzus leuk vindt
Groetjes, en een fijn weekend

Anoniem zei

Oh, wat lief zeg! Zowel de uitvoering, als het verhaal er bij...! Mooi dat ze er zo blij mee is! Fijn weekend!!

mieke zei

Leuk bedacht en gemaakt.

Inge zei

Helemaal schattig, Amber, het quiltje en het verhaaltje!

Lynn Dykstra zei

both the child and the quilt are adorable!

Heleni zei

Heel erg leuk Simone.

groet Heleni

Roos zei

Ik vind dat je het goed hebt gedaan, zeker omdat je nog niet zo lang quiltte.
Groetjes Roos

Guusje, zei

Wat is ie ontzettend leuk geworden en heel bijzonder.

carina zei

Heel leuk en je verhaal er achter super leuk. Groetjes carina

Anja.M zei

Wat een leuk quiltje is het geworden.
Knap hoor om zelf iets te bedenken, is toch altijd lastig vind ik.
Een bijzonder aandenken.
Quilt groetjes Anja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...