dinsdag 17 april 2018

Nieuwe lapjes :o)


Nieuwe lapjes gekregen voor mijn verjaardag :o))
willen wel graag even voor de camera ...poseren ...

Eerst hier onze eigen lieve Bear lab ...
zelfs hij bleef zomaar netjes zitten :o)

schijnbaar zat ik ook
zonder dat ik dat zelf wist (o)
echt te wachten op precies ...


deze ...
lieve lapjes !


nu willen deze Vingerhoedjes aan de grote lap
...


er namelijk WEL
heeeeel graag nieuwe aanwinsten bij hebben :o))

Zoooo....zeg ...
dat was te lang geleden !

Inspirerend kadootjes papier om de lieve lapjes en een labeltje met lief knoopje...
daar verzin ik vast nog een leuk werkje voor ;o)
Bedankt :o))


jammer dat de bloeiende bloesem 
maar zo even is ...


Groetjes,
Simone !

10 opmerkingen:

Conny's-blog zei

Mooie lappies en mooie bloesem, die er inderdaad veel te kort is.
Maar met die lappies komen er vast weer vingerhoedjes bij...............liefs.conny

Ineke zei

Mooie lapjes, komen altijd van pas, zeker bij de vingerhoedjes!. Ik ben bij een andere groep ingedeeld.
Nog gefeliciteerd!

BezigeBijMirjam zei

Weer mooie lapjes erbij gekregen. En leuk dat je nu weer even de vingerhoedjes oppakt. Fijne dag!🤗

Quilting moesje zei

Ha Ineke
Ik begreep eerst niet wat je bedoeld met andere groep ;0)
Maar ik doe niet mee aan n verjaardag lapjes groep ....
Dr lapjes zijn van mijn (quilt) vriendin :0))
Groetjes
Simone

Guusje, zei

Wat een mooie lieve lapjes heb je gekregen en wat een mooie foto van Beer. En die bloesem wat is dat toch mooi.

Floor zei

Gelukkig kan je met dit mooie weer ook volop genieten van de bloesem aan het boompje.
Heerlijk om weer lieve nieuwe lapjes te scoren en aan de grote lap te naaien. Die moet tenslotte steeds groter worden.

Betsy's Quilt Blog zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dan is zo'n cadeau meer dan leuk en welkom! En het past ook zo mooi bij wat je al hebt en wat je smaak is. Goed gekozen!

thea zei

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag....... en wat een prachtige lapjes zijn dit!!

Groetjes Thea

Quilting moesje zei

Dank he Thea :0 (
T ' vogeltje'(s lapje) die ik kreeg bij mn 25 jarige trouwdag (van jou en je vader ) zag ik ook weer terug tussen de Vingerhoedjes aan de grote lap
Zo blijft de herinnering (ook)
Groetjes
Simone

cocoya zei

Weer mooie lapjes erbij gekregen. En leuk dat je nu weer even de vingerhoedjes oppakt. Fijne dag!

บาคาร่าออนไลน์

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...