dinsdag 24 april 2018

Alles tegelijk ??

Zoveel verschillende mooie
 quilt ideeen/blokken/lapjes/kleuren ,
die ik ook zou willen maken ...

Maar degene waar ik mee bezig ben 
kunnen gelukkig weer he-le-maal
leuk worden ...

Door ze gewoon weer even te pakken 
en op verschillende plekjes neer te leggen 
of op te hangen :o)



En ...



dan heb ik ook weer iets om aan jullie te laten zien ;o)


dus als je denkt dat het
niet om aan te zien is ...(grapje) 




dan helpt dit echt wel :o))

En worden de nieuwste lapjes
erbij gepast ...

Helpt dat bij jullie ook ??

                                                          

die eerder al zo lief bij de grote Vingerhoedjes lap paste 
( zie mijn vorige berichtje) ...

 



van het blauwe streepjes lapje 
 met de half rode bloempjes
is vast ook een mooi sterretje te maken ...

en als dan de stempels er toch bij komen ...


past er in het midden best wel zo'n lief klein 
driehoekje uit (o)
( ook uit Rijswijk van Jeanneke :o)


( hier(klik-er-de-klik:o)) kun je er een 
honden en poezebeestjes quiltje van zien :o)



snel terug in het trommeltje (o)





Eén ding tegelijk Simone !

(o)

Groetjes 
Simone



9 opmerkingen:

Ineke zei

Wat mooi!!! En oh, als ik dit allemaal zie, begint het te kriebelen. Maar ik moet eerst afmaken, zoveel UFO's.
Fijne week

Quilting Moesje zei

Jij ook al Ineke :o))

Unknown zei

Wat slim, Simone om telkens ook van t driehoekje voorraad te maken...
Had ik toch nóg een blikje/trommeltje/mandje/ tasje moeten scoren bij de kringloop...
Aanzien doet gedenken... Prachtig wordttie. Donderdag kom ik m aaien..
Groetjes

quiltsathome zei

Ja, ik vind ook veel te veel dingen leuk. Maar moet nu echt wat meer afmaken.
Je hebt mooie stofjes in je quilts, leuke hobby hebben we toch.

Floor zei

Allemaal mooie lapjes toch?
Ik heb eens een quilt gezien die ik prachtig vond.
Toen ik later dichterbij de lapjes bekeek (die waren van de markt) vond ik ze eigenlijk allemaal niet mooi, helemaal niet mijn smaak.
Maar gek genoeg was de quilt in zijn geheel prachtig!
Misschien bestaan er wel geen lelijke lapjes :-)

Annelein zei

Wat is het toch genieten van die stofjes... Je quilt wordt héél erg mooi!

Guusje, zei

Wat heerlijk al die quilts in wording. En ja er is zoveel moois te maken maar je kunt ook niet alles tegelijk. Ik heb vorige week ook al mijn ufos geteld enneem can mij aan dat ik schrok. Ik denk dat ik nog wel 5 jaar verder kan dus eerst maar eens heel veel afmaken. Maar nieuwe stofjes mogen altijd.

cocoya zei

Wat slim, Simone om telkens ook van t driehoekje voorraad te maken...
บาคาร่าออนไลน์

Quilting moesje zei

We hebben gewoon de leukste hobby en altijd (te) veel (oieuwe)ideeën en dromen van weer andere patroontjes en quilts :0))
Gelukkig blijven de ufo's ook wel roepen dan ;0)
Veel plezier met afmaken hoor Guusje :0))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...