woensdag 4 april 2018

Affo !

Hè hè...



Eindelijk ....



kan ik hier weer eens een 
afgemaakt werkje laten zien :o)

Telt dat wel ??? Je hebt geen quilt ...
afgemaakt Simone ...(o)


Het pakketje voor dit beertje had ik vorig jaar op de
handwerk en quiltdagen in Rijswijk gekocht :o)


Nu wil ik daar over ruim een week weer heen :o)

en is het beertje,
die al maanden nog met losse armpjes
zonder gezichtje
 en zonder sjaaltje op de kast 
op zolder braaf zat 
te wachten ...

Ein-de-lijk ...AF !

Eerdere vriendjes had ik van andere lapjes
 wel al afgemaakt en weggegeven ...


 Bedankt voor alle leuke reaktie's !
 en paaswensen (ook op de sterretjes) van mijn vorige post,
ik krijg de reaktie's niet meer op mijn mail...
Daarom heb ik evt. vragen onder de reaktie's zelf beantwoord ;o)

Maar deze houd ik zelf ;o)



eh...


eventjes dan ...


Groetjes,
Simone





11 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een lieefie en wat heb je er een mooi stofje voor gebruikt.

Floor zei

Lief beertje is het geworden, en wat fijn dat ie zo geduldig was :-)
Maar helaas..... je bent hem kwijt, er was een beertjes-kaper op de kust...

Ineke zei

Een erg schattige beer, kijkt zo lief en stoer de "wereld"in!
Het klopt, dat je de mailtjes niet meer krijgt, ik krijg altijd mail is not delivered berichtje. Van jou, maar ook van vele andere bloggers.

Sandra68 zei

Wat leuk dat ie af is! Ik stond er bij toen je 'm kocht bij Bep ;-D
Ik kocht de aardbeitjes.Die staan gezellig in de keuken op een schaaltje. Wie weet zien we elkaar dit jaar weer. Ik ga ook naar de Broodfabriek! Enne.....al ben ik niet zo'n terug schrijver.....ik geniet nog altijd van je blogjes!!!
Groetjes, Sandra

Quilting moesje zei

Ja hè Guusje:0)
T was n pakketje met patroon en lapje...Helaas was de stof op en niet los te koop toen bij Bep...
Genoeg voor 1 dus ...
Groetjes Simone

Quilting moesje zei

Echt maar eventjes hoor Floor;0)

Quilting moesje zei

Leuk Sandra dat je dat (ook) nog weet :0)) Ik hoop zaterdag te gaan ...!
Fijn dat je geniet van mn blog jes...Bedankt dat je t af en toe laat weten :0))
Groetjes Simone

Quilting moesje zei

Ja jammer Ineke.. Er zal toch iets veranderd zijn met Blogger en mail...verkeer schijnbaar...
Toch gelukkig dat ik t niet alleen ben ;0)
Groetjes simone

frameless mind zei

Wat is het een leuk beertje geworden. Net op tijd afgeraakt om volgende week zonder schuldgevoel terug naar de beurs te gaan -:)
Groetjes, Liliane

wilma oud zei

Wat is die beer leuk geworden. Ook de stof is zo leuk. Ik ga komend weekend ook voor de eerste keer naar Rijswijk. Ben zo benieuwd. Groetjes Wilma

Quilting Moesje zei

Veel plezier ook Wilma in Rijswijk ! Ja zal er vast en zeker ...genieten ;o)
Groetjes,
Simone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...