woensdag 29 april 2020

Verrassing...

   Een paar dagen geleden lukte het me niet om hier naar binnen
te komen...

Nu vandaag typ ik hier gelukkig
 toch weer wat neer...

Wat zal ik eens aan jullie laten zien?? ...



Gisteren zag ik de huisjes op mijn hobbykamer en zomaar...
 gingen ze nu eens
mee naar beneden... 


Rijtjes huizen... ervan gepuzzeld...
Net zolang tot ik het een gezellig
buurtje vond worden...
Bij elkaar...
de ene wat zachter
als de andere...
Ik had meer huisjes gemaakt...

Maar die zijn vrijstaand gebleven...


Dit jaar meer blauw in de tuin...
Ben benieuwd of de hortensia's
ook weer blauw worden...
zoals toen ik ze twee jaar geleden gekocht had...

Een paar weken geleden 
al meststof en korrels voor de 
blauwe kleur rondom gegoten...

Misschien voor de bloei
nog maar eens doen...



De blokken voor Claudine's 
zijn op twee klossen na ook klaar :0))


Deel 1, 2 en 3 dus...
Over twee weken komt deel 4
met de deze quilt blijf ik dus 
fijn bij ... ;0)

Groetjes
Simone en Bear🐾

14 opmerkingen:

frameless mind zei

Dag Simone,
Goed idee om die vrolijke huisjes mee naar beneden te nemen!! Wat zijn ze mooi!
Het kleurenpalet van Claudine's quilt is werkelijk prachtig. Past perfect in jouw interieur. Super mooi!!
Groetjes, Liliane

conny's quilts en creaties zei

Vrolijke kleuren hebben die huisjes. Doet me aan Franse strandhuisjes in de zon denken

Quilting Moesje zei

Dank je Conny :0) Die zou ik dan weleens in het echt willen zien !!🏠🏠

Quilting Moesje zei

Dank je Liliane :0))

Floor zei

De huisjes zijn naar beneden meegenomen.... nu nog er mee verder gaan haha!
Maar dat ben je vast van plan.

Ineke zei

Je kleurkeuze voor de Claudine's quilt zijn prachtig, zo ook je huisjes. Je gebruikt vaak dezelfde mooie kleurkeuzes, zacht, maar toch heel mooi als combi. Groetjes, Ineke

Quilting Moesje zei

Hihi...ik zie dat de foto waar er meerdere aan elkaar zitten...
Hier niet bij staat in mijn berichtje...
K laat t nog zien :0))

Quilting Moesje zei

Grappig Ineke...Ik zie dat zelf niet...Voir mijn ider zijn er best fel l e k l eurtjes bij sommige huisjes...er d an toch n geheel van maken vind ik inderdaad leuk :0))
Dank je voor je reactie!

Conny's-blog zei

Twee prachtige quilt hoor waar je mee bezig bent.
Dus fijn mee door gaan.................liefs.Conny

Quilting Moesje zei

Dank je Conny
Ik ga er zeker mee verder !

wilma oud zei

Ik weet niet of het waar is, maar ijzer in de grond, dus spijkers, zouden helpen om de bloemen blauw te houden. Waar we nu sinds 2 jaar wonen, staan ook enorme blauwe hortentia's voor ons keukenraam. Ik doe er niets speciaals voor, maar ze blijven blauw. Hoe heet jullie hond? Ben ik helemaal verliefd op. Groetjes Wilma

wilma oud zei

Ach ja, nu weet ik het weer Bear.!

Quilting Moesje zei

Leuk Wilma
Dank je
En speciaal op deze manier elkaar weer tegen te komen ;0)

Uplay365 zei

Dag Simone,
Goed idee om die vrolijke huisjes mee naar beneden te nemen!! Wat zijn ze mooi!
Het kleurenpalet van Claudine's quilt is werkelijk prachtig. Past perfect in jouw interieur. Super mooi!!
Groetjes, Liliane

JokerGaming
Pussy888

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...