vrijdag 29 september 2017

Maileg :o))



De Maileg kabouters
( toch nog niet bij iedereen bekend (o)



verrast
door jullie enthousiaste reaktie's
( ook op FB)
over deze grappige kabouters :o))

En dit maileg muisje
(is er afgelopen juni ook gezellig bijgekomen :o)


komt uit dit leuke doosje


woensdag middag even van DH zijn nachtkastje
meegenomen.
( Vaderdag kadootje ;o)

Deze klosjes woensdag was het heel zonnig ;o)

en als jullie er blij
van worden ??

Zij ook :o) !!!



Fijn weekend !
Simone

10 opmerkingen:

Tilly zei

Wat een leuke verzameling.
Groetjes Tilly

Anoniem zei

Heerlijk om te zien je maileg kabouters ,net als veel quilters dezelfde dingen leuk vinden ,Maileg, Emma bridgewater hondjes en lapjes ( misschien niet in deze volgorde).
We genieten van elkaars ideen.

Gr Odette.

P.s ik heb geen blog.

Quilting moesje zei

Leuk dat herkennen
Van elkaar
Jammer dat je geen blog heb...
Odette

Floor zei

Schattig die kabouters en dat muisje.
Ik ben gek van dat muisje, heb het zelf ook gekocht weer een tijdje geleden. Zit bij mij lekker bij de poppen :-)

wilma oud zei

Wat zijn die toch allemaal schattig. Groetjes Wilma

Wilma Kuin zei

Ze zijn zo schattig@! Ik heb er twee. Zo blij mee!!

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

All very cute and what lovely quilting. I too have a Black Labrador; her name is Murphy and she is smart and a bit of a rascal!

Quilting moesje zei

Thanks Jocelyn :0))
Nice to read you have a Black labrador too !

Elizabeth zei

Nee, ik kende die kabouters niet...
Maar ze zijn reuze leuk en wat een pracht van een klosjesquilt ligt daar bij je!

Quilting moesje zei

Dank je Elizabeth :0)
De klosjes lap is nog klein
Maar ik hoop dat hij zo mooi leuk blijft als hij veel groter is :0))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...