vrijdag 22 september 2017

Spionnetje ? :o)


Bear is ook wel ons spionnetje
maar dan languit voor je voeten
in zijn mand :o))



Blok N2 Card Trick



is erbij gemaakt
zomaar ...

 ;'ik ben woensdagochtend in de buurt ...?

'O, wat leuk , kom maar langs hoor ...! :o))'

Op woensdagochtend,

Toen hier aan tafel even geen klosjes ;o)
wel in mijn blogberichtje :o) 

kwam quilt vriendinnetje op
bezoek :o))
met lapjes en spionnetjes (o)



samen lapjes kiezen, overnemen
 en
krijgen voor 
 mijn (blauwe) nog te maken SBS 
blokken :o))

En ook een spionnetje mocht bij mij blijven :o)
't deurSpionnetje is ook heel fijn voor de klosjes ;o)
Bedankt Johanna ! Dit gebruik ik echt voor het eerst !
Dan hoef je niet meer van een (grotere) afstand de blokken te bekijken ;o)

En ...
met het deur spionnetje
zagen we dat de lichte lapjes 
toch van een afstandje nog goed
 te onderscheiden zijn ;o)


Johanna bijna klaar met


haar (rode) blok G1 

Het blok G1 had ik een tijdje terug al gemaakt
en bleek verkeerd op het plaatje in het boek te staan ...pfff.
( Misschien weten jullie dat nog ;o) anders hier : (klik...)
Van de nieuwe (gekregen) lapjes



wilde ik natuurlijk gelijk ook een blok :o)
En daar vond ik de Card Trick wel erg leuk
voor !


 Tot de avond met tussenpozen 
wat steekjes aangemaakt ...



en af ...


 Dit was (weer) voor herhaling vatbaar  !(o)

Ook die woensdag al vroeger als vroeg mijn huis aan de kant
 en dan fijn aan de lapjes en ook nog eens samen ...

Fijn werkweekend !
Simone







7 opmerkingen:

Marja Rijnsburger zei

Gezellig zo een dag met quilt vriendin.
En mooie blokjes ook weer.
Fijne dag.
Groetjes Marja

Anoniem zei


Leuk blog ,maar waarom haal je een streep door de geschreven post ?

Gr Ans.

Quilting moesje zei

Ha Ans
Dat zij bv gedachtes...
Net als dat t huis aan kant was...was mooi meegenomen (k Ga een stuk sneller als ik weet dat er iemand komt;0) dat kras ik dan door ...
En t deurspionnetje
Is nu niet voor een deur...Maar dan weet je toch waar t omgaat;0)
Er zijn meer Bloggers die dat doen :0))
K weet niet of ik t goed uitgelegd heb ...

Tilly zei

Mooie blokken zijn het geworden.Groetjes Tilly

frameless mind zei

Wat een kei gezellige ochtend hebben jullie gehad! Fijn dat er weer wat blokjes voor de SBS zijn bijgekomen. Mooie stofjes heb je weer gebruikt!!
Groetjes, Liliane

Anoniem zei

Ja hoor heel duidelijk .

Bedankt voor je uitleg ,Ans.

Quilting moesje zei

Fijn :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...