maandag 11 september 2017

(Update ;o) Lapjesdag :o))


Vandaag eventjes opnieuw :o))


Berichtje nog van maandag 11-09-;

 SBS blokken ...
Zo door elkaar vind ik ze al leuk ...

Trouwens ...
het kleine driehoekjes blok N4 is
af !


en de tumblingblocks hebben een ondergrondlapje gekregen ;o)


Grappig dat ik dat nu opeens wel wilde gaan doen :o))
( ligt echt al een tijd te wachten (o)



Totaal zijn het 140 blokken ...
Zal het nog weleens laten zien 
wat de bedoeling is van 
Sylvia Bridal's Sampler Quilt ;o)
SBS dus...

Lapjes voor een nieuw blok bij elkaar zoeken is
bijna nog het leukste om te doen ;o)


Rolling Stone blok J 5

en dan lapjes vinden die 
aan mezelf of mijn zusjes doen denken :o)


Schommelen in huis in de deuropening
 van de keuken naar de bij- keuken 
en dan liedjes erbij zingen :o) ...


Je had Bear al gemist ??
Nou hij is er vandaag bij hoor !
ons Labje ;o)


Blauw en toch allemaal weer andere kleurtjes :o)


nog een paar steekjes ...


dan is dit blok ook ...af !


12-09 ...Update:
 Gisterenavond nog afgekregen :o))


en vanochtend uitgelaten
 met Bear ;o)



Groetjes,
Simone !





4 opmerkingen:

Jen zei

Hello Quilting Moesje, I am glad you found my blog Thank you for calling in.
You have lovely quilts you are doing .The blue fabric blocks are so pretty.
Puppy Bear is cute.

Quilting Moesje zei

Thanks Jen :o))

Elizabeth zei

Heerlijk al die verschillende blokjes... Ik krijg helemaal zin om m'n lapjes weer te pakken. En ik vind Bear toch zo leuk; hij houdt echt alles in de gaten hè...

Groetjes, Elizabeth

Quilting moesje zei

Elizabeth ik ben gelijk benieuwd naar jou lapjes :0))
En Bear ...Nu ik de foto's kijk zie ik wat je bedoeld haha
Zo bijna geruisloos blijft hij toch bij mij in de buurt :0))
Ook leuk voor de foto's ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...