donderdag 26 september 2024

poezebeestje Kitty

 Die volgende keer...


duurde wat langer als gedacht...

Terwijl ik wel mooi nieuws

 te vertellen heb :0)

Ik kan jullie een nieuwe bewoonster ( lees poezebeestje van 15 jaar) voorstellen :0)

Kitty


Een lieve charmant dames poezebeestje ...

Die helaas plotseling haar eigen baasje moest missen...

en dringend op zoek was

 naar een nieuw mandje 

waar ze een warm welkom 

krijgt :0)



Wat een verschil met onze temperamentvolle poes Babbel...
die echt 
'niet zonder handschoenen aangeraakt kon worden' door vreemden en bijvoorbeeld de dierenarts *U*

Wij waren natuurlijk 
allemaal gek op haar en missen haar nog steeds...


 We zouden ook niet meer aan een kitten beginnen...

Maar dan komt...
 Kitty
op ons pad 
en het klopte gewoon...


Bijna 15 jaar binnen 
op 5 hoog en dan opeens mee in een reiskoffer met vreemde baasjes...

(Die ze toch gelijk kopjes gaf bij de eerste kennismaking

 en nu bij ieder bezoekje aan haar op de zolderkamer

 steeds spinnend ook op schoot springt.


Ze heeft onderweg in de reismand maar een paar keer

 'verontwaardigd' gemiauwd en keek me dan soort van vragend aan...

Als ik dan zei; ' we zijn er bijna'

 dan was ze weer even stil...

zo lief :0)))


Nu is ze alweer ruim een week op de zolderkamer aan het 
 wennen...


Terwijl er beneden druk verbouwd wordt...



En nog steeds ongezellig in een kale woonkamer ...


Maar vandaag komt dan gelukkig de ondervloer 
en morgen de pvc vloer :0)



Dan kunnen we het weer gezellig gaan maken  !


Bear en ik bivakeren vandaag daarom even in een afgesloten keuken ...


En wie weet durft Kitty 

als alles klaar is 

ook met Bear kennis te maken :0)


Liefs,

Simone


Ps. enne dan moet ik het mooiste nieuws juist nog gaan vertellen 🩵

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat fijn voor Kitty dat ze weer een fijn huis heeft. En nu heb je ons wel nieuwsgierig gemaakt naar het grootste nieuws.

Anoniem zei

Heerlijk dat ze een goed huisje heeft bij jullie ,mijn kat is 28 geworden dus ze heeft nog een heel leven te goed !
Hoop dat ze Bear ook accepteert ,mijn kat lag bij onze hond tussen zijn poten zo schattig .
Ik denk dat ik wel kan raden wat het blauwe hartje betekent .

Gr Femke.
Ik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...