maandag 29 mei 2023

Pinksterweekendje uit


Tijdens ons weekendje uit ...


Saampjes :0))

Zomaar vierkantjes
 met een van de kleine
verrassings...
 ienie miniestempeltjes
 gestempeld
 en 
uitgeknipt ...
Om er lieve kleine nine patches 
van te maken !




En opeens lukt het om in de auto tijdens een ritje lapjes aan elkaar te zetten :0))
Tot dan toe kon ik niet eens naar mijn mobiel of lapjes kijken...
zo misselijk werd ik dan *U*


 



Zo bijzonder dat de winkel van Ingrid weer geopend kan zijn !

de zo liefdevolle 
(en hand gemaakte) 
quilts Hangen en liggen...
 gelukkig weer in de winkel 
 :0))

(nog) bijgekomen van de grote schrik...

Ook het mallensetje van de lieve kleine hartjes kon ik nu niet laten liggen...ik had ze al eens zelf getekend :0) ...misschien weet jij dat nog ?

Tot de volgende keer...

Wel weer eens wat sneller 
is mijn bedoeling 
hoor ;0)

Liefs,
 simone

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gelukkig dat sSupergoof weer open is ,leuk het beertje van Maileg !

Gr Femke.

Coby Breitner zei

Wat fijn dat je nu ook weer in de auto kan patchen. Lezen doe ik zelf vaak in de auto en alleen bij lange ritten op vakantie neem ik een werkje mee. Had je al gemist hoor, nou ja in zag je natuurljk op insta voorbij komen.
Fijne week, groet Coby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...