maandag 7 maart 2022

De kleine dingen...

 De kleine dingen zijn altijd eigenlijk al het meest waardevol...



Dat besef dringt ook zeker door als je door koorts alleen eigenlijk maar kan slapen...
en de boel dan zonder te weten de boel kan laten...
Met de eerste de beste energie komt dan wel weer de drive...maar dat was eerst steeds van wat korte duur...

Nu ik twee weken weer werk 
voelt het eigenlijk nu pas dat het wel weer komt...


alleen is in deze tijd ook een nieuwe oorlog begonnen...

... dan voelt nu het eerste enthousiasme

 of ideee om lapjes op te pakken...

wel heel dubbel...

De lieve lapjes...

en de zo wrede oorlog

Maar verbondenheid met elkaar is juist zo bijzonder...


De fruitmand heel lief van de ouders van vriendin van zoonlief die werd bezorgd,

 boodschappen door vriendin aan de deurklink gehangen,

en zo meer...

Dan is ieder beetje steun voor alle mensen

een teken van hoop op betere tijden...


Bedankt voor jullie eerdere 🤍 reacties ...


Liefs,

Simone


 




8 opmerkingen:

Floor zei

Fijn dat het weer beter met je gaat en weer kunt genieten van de lapjes.

Annelies zei

Goed weer een blogje te lezen. Doe het rustig aan en geniet van je lapjes.

Quilting Moesje zei

Dank je Floor :0) ❤

Quilting Moesje zei

:0) dank je Annelies...ook gezellig dat je langs komt ❤

Coby Breitner zei

Ik miste je al en gisteren zag ik een plaatje voorbij komen op insta. Heel herkenbaar allemaal, ik ben zelf een pietje precies maar heb toen ik ziek was 5 weken in de slaapkamer gebivakkeerd en geen seconde aan de rest in huis gedacht. Mijn man met eigen bedrijf deed alles met mijn jongste zoon samen. Gek hoe koorts en ziek zijn zo'n invloed op je gedachten kunnen hebben. Toen ik na een week of 8 weer een beetje op gang kwam ben ik begonnen met granny's haken. Quilten lukte me niet, kon er gewoon niet over nadenken.
Ik hoop dat je snel je energie weer terug hebt, niet teveel naverschijnselen en lekker weer kan genieten van de lapjes. Neem in ieder geval je tijd om ook je rust te nemen.
Groetjes Coby

Quilting Moesje zei

Dank je Coby :0)❤ wat een lange tijd heeft het bij jou geduurd...
Dat zo van ene op andere moment ... ziek zijn je kan overvallen blijft onwerkelijk...En inderdaad herkenbaar zo lang in bed in de slaapkamer bivakeren...niet eens de bank beneden overwegen etc...
Hoop ook snel de drive weer te voelen die nog niet terug is...Op mojn werk lijkt het weer als v ouds...maar thuis nog helemaal..eh niet 🙈
Groetjes🤗
Simone

Anoniem zei

Hoop dat weer wat bent opgeknapt en zin krijgt om weer wat met je gezellige lapjes te doen !

Gr Femke.

wilma oud zei

Ik hoop dat je weer helemaal hersteld bent. Groetjes van Wilma Oud

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...