maandag 24 mei 2021

Supergoofwinkel :0)

 En dan zaterdag toch zomaar 

aan het einde van de ochtend

  richting Kampen gereden !


Kleding shoppen heb ik nog steeds niet gedaan dit jaar...

wel in coronatijd meer lapjes als anders...
alsof ik niet genoeg lapjes al heb?...


er zijn steeds weer nieuwe lapjes...
of oude(re) 
je weet wel...die uit die leuke scrapzakjes (schatzoekzakjes) :0))

En gelijk bij binnenkomst ook een verrassing :0)


om door mijn blog quiltingmoesje herkend te worden...
ik ...
enthousiaste kletskous...
was er stil van *U*



Verder genieten van alle kleine lapjes
 in de quilts en in de manden
 kasten en bakken vol gevouwen 
en gelabelde lapjes:0))
En patroontjes en kleurtjes, 
poppenhuizen, 
Maileg meubeltjes...
Maileg konijnen, beertjes en muizen...




Eerst zat ik gezellig tussen de deurtjes van de grenenhout deurtjes van de computerkast


Foto's uploaden via een usb kabeltje van de camera naar de harde schijf op de computer...
en typen aan het uitschuifbare toetsenbord plankje...


nu via mijn mobieltje 
gewoon op de bank en op schoot...


Dat ik niet weet wie hier allemaal een bezoekje brengt vind ik niet erg...
maar schijnbaar helpt het toch om weer eens te horen dat er nog meer...
 naar berichtjes uitgekeken wordt...


Onderweg de leuke papieren kadootjes verpakkingen nog dicht gelaten....
maar eenmaal thuis 
toch te benieuwd naar de lapjes in de scrapzakjes :0))



Een Belle en Boo lapje
voor de hexagonquilt voor Bear :0))
#pottyproject 2021


Ook het nieuwe
 eens een andere kleur als anders...
zacht-mosterd-gele 
french general lapje...
Vrolijkt alle andere lapjes zo leuk op!

Fijne dag allemaal nog!

Groetjes
Simone








10 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel leuker dan kleding kopen ,hier ben je zo blij mee als je de mooie pakjes open maakt .
En ideeën om weer door te gaan met je fijne quilts .

Gr Femke.

Floor zei

Wat een heerlijke superdesuper quiltwinkel is dat toch hè?
Daar zou je het liefst elke week een bezoek brengen.
Maar helaas is het best ver weg voor mij.
Jij hebt er van genoten en zo te zien lekker veel moois gekocht.... maar.... dat wil ik ook heel graag zien hoor! :-)
Houden we dat nog te goed of is het geheim?

Anoniem zei

Was leuk je eens “in het echt” te zien bij Super Goof Simone! Ik vond het ook weer heerlijk om tussen de lapjes te zijn. Ik kwam voor met name de nieuwe Belle en Boo stofjes. Die gingen met mij ook in zo’n leuk zakje mee. En ik heb Olijfje in het echt gezien, zo schattig.
Je had een verslagje beloofd en dat is weer goed gelukt, heb het weer met plezier bekeken en gelezen. Wie weet tot ziens in Kampen! Groetjes Nicolette

Coby Breitner zei

Ja wat leuk en jammer dat ik niet mee was met Nicolette, ik was heel ergens anders in ons 2e huisje in de Achterhoek. Had je graag eens ontmoet en natuurlijk ook gesnuffeld in de gezellige winkel van Goof.
Blogs vind ik geweldig om te lezen dus jahoor graag doorgaan, toch persoonlijker dan insta. Dat is dan wel makkelijk en snel.
Quilt ze ik geniet van je mooie kleuren.
Groetjes Coby

frameless mind zei

Dag Simone,
Je was echt in de zevende(quilt)hemel daar bij Supergoof. Wat ziet haar winkel er toch gezellig uit. Voor mij helaas te ver weg maar wie weet kom ik ooit weleens in de buurt. Zalig om zo tussen al die prachtige lapjes te snuffelen. Nu genieten van de buit!!
Groetjes,
Liliane

Quilting Moesje zei

Dank je wel allemaal :0))
Lieve Femke, Floor, Nicolette,Coby en Liliane...
Ik geniet weer van jullie lieve wporden :0))
O...en Floor ...ik heb een Belle en Boo lapje waar al een stukje van in de hexagon quilt zit vastgemaakt...
Ik hebruik.lapjes waar ze maar leuk in passen...blauw bv voor in mijn sbs, rood in de rode Vingerhoedjes...etc
Niet echt een plan voor 1 nieuwe quilt dus...
Ik zal vast wat meer nog eens laten zien...

Groetjes
Simone

Conny's-blog zei

Geweldig je foto's van Supergoofs winkel.
Ik ga in juni haar ook bezoeken, geweldig vooruitzicht.
Jij hebt je ook goed vermaakt zie ik in haar winkel.............liefs.Conny

Quilting Moesje zei

Dank je Conny :0)
Veel plezier alvast gewenst !
Groetjes,
Simone

Supergoof zei

Wat een lief blog!
En fijn dat je nu niet meer de computerkast in hoeft te duiken,... ;o)
Ik vind het altijd gezellig als jullie tweetjes er zijn.
Fijne dag vandaag!
XX

Quilting Moesje zei

Dank je Ingrid,
Het was weer zo genieten bij jou :0))!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...