donderdag 19 november 2020

Le moyne star...opnieuw ontdekt :0)

 Een beige, bruin, grijs en zelfs wat zwart...

tinten voor een woonkamerquilt...

Daar begon ik alweer een paar jaar geleden mee...


 Nu lijkt het mij ook een leuke quilt speciaal voor Bear worden...


Vandaag kon ik de nieuwe Quiltmania (nr.140) ophalen...
en gezellig doorbladeren
bij de koffie ....


En daar zie ik Le Moyne sterren!
Ook scrappy en bruintinten ❤🤎


De stempelset van Jeanneke 
erbij gepakt ....
De grote ster past ook!
....

Groetjes

Simone  !

9 opmerkingen:

frameless mind zei

Dag Simone,
Ik was ook op slag verliefd op dit kleine quiltje. Dus werden de patroondelen gemaakt. Daarna wat sterren getekend en genaaid. Fijn om eens met een ander kleurenpalet te werken dan waar ik de laatste tijd altijd voor koos.
Jouw kleuren zijn erg mooi!! Succes met de verdere afwerking van deze quilt.
Groetjes,
Liliane

Quilting Moesje zei

Ha Liliane
Jij bent al vroeg en snel ermee...ik vind m ook zo leuk!! Ben benieuwd naar de jouwe!

Anoniem zei

Ooh leuk een Bear Quilt daar zal hij blij mee zijn .

Gr Femke.

Quilting Moesje zei

Dat denk ik ook Femke :0))
Ik ben nu aan een dubbele ster bezig...ben benieuwd of ik het gedeelte wat af is ...niet uit elkaar hoef te halen om een leuk/ mooi geheel te krijgen...
Groetjes
Simone

Floor zei

Dus niks geen quilt voor Bear, je gaat er lekker mee verder voor jezelf. Leuk voor op de bank toch?

Quilting Moesje zei

Lijkt mne ook leuk Floor ! :0)
Enne Bear...wat zal ik dan voir hem maken 🤔🤫🙄

Coby Breitner zei

Nou ik zei het al op insta prachtige kleuren. Ja het zijn ook mijn kleuren. Alleen heb jij een wit interieur en ik heel donker, maar deze kleuren erbij I love it.
Groetjes Coby
cosy-cot insta

Quilting Moesje zei

Ha coby
Ik vind bij jou de bruin, zwarte tinten ook altijd zo mooi! Rustige basis vind ik mooi met grijzige, beige tot bruin zwart/wit :0)
Quilts krijgen dan ook antiekerige uitstraling🥰
Groetjes
Simone

Anoniem zei

Is het gelukt om de dubbele ster te maken, ben benieuwd wie de quilt krijgt ?

Gr Femke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...